811 találat az Indexről, és a környékéről.
A vállalat közleménye szerint a vezető maga döntött a távozás mellett, de a pletykák szerint egy ideje keresték az utódját.
Másodszorra kapták el, ez lett az eredménye.
A holland Volkswagen szerint van.
A felek célja, hogy újgenerációs architektúrát és szoftvert alkossanak.
A német gyártó nem talált vevőt a komplexumra, és alternatív megoldással sem sikerült előállni.
A gyártósoron dolgozókat még nem érinti.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Az Audi a brüsszeli Audi-gyár átszervezésének hatásaival magyarázta a gyenge számokat.
Tíz milliárd euró spórolása a cél, ugyanis enélkül lehúzhatják a rolót.
Csőstül jöttek a rossz hírek a rekord után.
A Fordnál tudják, hogyan kell saját autót készíteni egy másik márka platformjára.
Oliver Blume elismerte, hogy évtizedekre visszamenően vannak problémáik.
Azok sem járnak jól, akik maradhatnak a cégnél.
Három darab Volkswagen ős élt túl világégést, újjáépítést és évtizedeket, a többi megsemmisült. Az előszéria 6-os számújának története, amit újkorában Hitler egyik bizalmasa használt.
A túltermelés az egyik fő gond.
Nagy a baj a Volkswagennél.
120 ezer német munkavállaló készül tüntetésekre, három gyárat terveznek bezárni.
Thomas Schafer CEO szerint a problémáikon nem lehet egyszerű kiadáscsökkentő módszerekkel úrrá lenni.
Már senki sem érezheti magát biztonságban a gyártónál.
A dolgozók bérének jelentős csökkentése és befagyasztása is napirenden van.
Két részes Gumidoki: törésmentes autónál tapasztalható a jelenség, mi lehet a baj és a megoldás?
Sengpiehl-t thaiföldi nyaralása után drogtesztnek vetették alá, ami pozitív eredménnyel zárult.
Amerikának szól a két bemutatott modell, a részletek alapján nem csak városi pöffeszkedésre szánják őket.
A marketinges nevéhez fűződik a márka „Das Auto” szlogenje.
A Ford Focusok is benne vannak az első háromban a használt importautók népszerűségi listáján. Sok dolog kiderül róluk.
A Voesalpine leépítést tervez.
Bár a rivaldafény az új modelleké, a múlt ikonjairól sem feledkeznek meg - akkor sem, ha azok filmes autók.
Ebbe a gyűjtésbe a Twingótól, az Amin keresztül egy Cadillacen át a Cybertruckig minden került.
Még eggyel közelebb a gyárleállás.
Nagyokat mondott az autósoknak az igazgató.
Nagy előnyre tehet szert a BYD a Volkswagennek köszönhetően.
A 12,9 colos kijelző és a kétzónás klíma megmaradt.
Közben már két gyártó is megelőzte őket a német piacon.
Kiütheti a Volkswagent, a Renault-t és a Fordot az új EU kibocsátási norma?
Sorban jönnek a rossz hírek a gyártótól.
Még pénzt is spórolnának ezzel!
Jim Farley, a Ford CEO-ja szerint unalmas autók helyett ikonikus autókat akarnak gyártani.
A bértárgyalások megkezdődtek.
Kínában is hasonlóan rosszul állnak.
De a modell élete ezzel nem ér véget.
Csak Németországban.
István egyszer ezt már végigfutotta, a második autójánál viszont szerencséje volt, mert külföldről hozta be. 3,6 literes, VR6-os motor 311 lóerővel.
Gyógyszeres kezeléssel akarja kerülni a Volkswagen műtétjét a Stellantis.
Óriási összeget tesz félre a VW a problémák kezelésére.
Történelmi mélyponton több német autógyártó is.
Az Audi Hungaria és a Szakszervezet vezetősége ült le tágyalni.
A cég búcsút venne a dolgozóknak adott foglalkoztatási garanciától.
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
Majdnem 70 százalékos mínusz az elektromos autóknál, de a teljes piac 28 százalékos zsugorodása is aggasztó.
Egy régi kollaboráció tért vissza.
Eredményesnek tűnik a BYD globális terjeszkedése.
A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Változik a jogsiszerzés rendszere, hasít a magyar autó-egészségügy, finomodik a vámháború, a BMW lenyomta a Teslát Európában*, fogyatékkal vezetők.
Az egyetlen menekülési út a márka alapos átszervezése, és a kiadások drasztikus csökkentése.
A VW gyárbezárásról szóló döntése egyszerre jelenti azt, hogy eljött az igazság pillanata és azt, hogy megújulás emberi ára riasztóan nagy lesz.
A szakszervezetek szerint az igazgatótanács megbukott.
A legdrágább átlagára 660 ezer forint.
Lépéskényszerben a vállalat.
Nemcsak találkozókra jár az autó: gyorsulási versenyeken is rendszeresen részt vesz.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.