2560 találat az Indexről, és a környékéről.
Történelmi mélyponton több német autógyártó is.
Az Audi Hungaria és a Szakszervezet vezetősége ült le tágyalni.
A cég búcsút venne a dolgozóknak adott foglalkoztatási garanciától.
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
Majdnem 70 százalékos mínusz az elektromos autóknál, de a teljes piac 28 százalékos zsugorodása is aggasztó.
Egy régi kollaboráció tért vissza.
Eredményesnek tűnik a BYD globális terjeszkedése.
A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Változik a jogsiszerzés rendszere, hasít a magyar autó-egészségügy, finomodik a vámháború, a BMW lenyomta a Teslát Európában*, fogyatékkal vezetők.
Az egyetlen menekülési út a márka alapos átszervezése, és a kiadások drasztikus csökkentése.
A VW gyárbezárásról szóló döntése egyszerre jelenti azt, hogy eljött az igazság pillanata és azt, hogy megújulás emberi ára riasztóan nagy lesz.
A szakszervezetek szerint az igazgatótanács megbukott.
A legdrágább átlagára 660 ezer forint.
Lépéskényszerben a vállalat.
Nemcsak találkozókra jár az autó: gyorsulási versenyeken is rendszeresen részt vesz.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
A július elég jól alakult a bajoroknak, viszont az elmúlt hét hónapban még mindig a Tesla dominálja a piacot.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
„A GTI él, és életben is fogjuk tartani a jövőben."
Nagyot bukott a Tesla, jól fogy a Golf és visszatért a király.
Zsugorodnak a bevételek.
Jó ötletnek tűnt a furcsa öszvér, de végül nem jött be.
Ha voltál a Művészetek Völgyén igen nagy eséllyel láttad. De az is lehet, hogy ültél benne.
Az apró és nagyon olcsó modellben egy 1,2 literes, háromhengeres motor bújik meg, Amerikában 78, Európában 71 lóerővel.
Tempósan közeledett a torlódás felé a belső sávban a Transporter, de szerencsére mindenki résen volt.
Vészfékezett a magyar újautó-piac, a tizedére esett a korábbi tempó.
Ford alapokon érkezik az új Transporter, ami dízelmotorral, tölthető hibridként és tisztán elektromos változatban is elérhető.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Az elektromos változat is érkezik, de mellette még évekig élhet a belső égésű motoros Golf is.
Sokan vágynak egy takarékos és praktikus dízel Passat kombira, de azt is tudják, melyik generáció mivel hívta fel magára a figyelmet? Most kiderül!
Transporter, Transit és Expert feszült egymásnak az aszfaltcsíkon. Na, melyik a gyorsabb?
Árpád vállalkozásához, munkatársnak vett egy teherautót, ennek megfelelően rendben tartja, de elég sok pénzt is költ rá.
A becslések szerint az európai elektromos autó gyártás mint egy 17 százalékát tudnák ellátni akkumulátorral.
12-4-11 - most így áll a helyzet.
Eleinte mindenki feszülten figyelte az eseményeket, aztán varázsütésre eltűnt a sérülés és minden ment tovább.
Cég magyarázza a p audis bizonyítványt.
38 év után tér vissza az európai Ford-kínálatba a Capri, de nem egészen úgy, ahogy elsőre elképzeled.
A Volkswagen cégcsoport 36 éve nem zárt be gyárat, ez most változhat.
Egy Volkswagen Bogár családi története, amin a ma már nyugdíjas tulajdonos még vezetni tanult.
Két III-as Golf példáján keresztül mutatjuk meg, hogy merre indulj el ha ma autót tuningolnál Magyarországon.
Hova tart a világ.
A légellenállási együttható nem tartozik a legfontosabb adatok közé, pedig sokat számít.
A legerősebb széria-Golf immár 333 lóerős, de nem csak a teljesítmény az újdonság.
A Volkswagen tervére 50 százalékkal drágultak a Rivian-papírok a tőzsdén.
2024.06.26. 06:03 Módosítva: 2024-07-08 14:48:59
A Ford a maga képére formálta az ID.4 műszaki alapjait, az eredmény egy élvezetes családi villanyautó egyenesen Kölnből.
Ez a Golf egy Pink Floyd album miatt létezik, az állapota kivételes, ezért gyorsan kipróbáltam, mielőtt egy kiállításra költözik.
Az importált használt autók számára is fény derült.
Minimum érdekes, hogy a korábban "focirajongó" Volkswagen visszafogta magát. Az a BYD vette át a helyét, amelytől mindenki tart Európában.
Az új Tiguannál papíron minden klappol, és élőben se hibázik nagyot sehol, mégse tudtam szabadulni a hiányérzettől.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
2024.06.10. 16:18 Módosítva: 2024-06-14 07:42:39
Július 10-én minden kiderül.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Nem zökkenőmentes az elektromos átállás.
A Lexusszal együtt 8 helyet foglalnak el a toplistán.
Ha GTI-ből lett Clubsport, akkor R-ből is legyen, nem?
A Volkswagen titokban fejlesztette kora legerősebb Golfját, de végül nem lett belőle semmi.
Az eddigi legerősebb Golf GTI lett belőle.
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Vállalom és tartom, szerintem a II-es volt a legjobb Golf. Ez az ősmagyar példány bizonyítja, hogy nem csak a GTI-ket érdemes megőrizni.
A Volkswagennel nem jött össze, de a kínaiakkal igen.