Fittyet hány az akciókra az Index-olvasó?

shutterstock 1017373393
2018.11.01. 08:06
Minden eszközön netezik, sutba vágja az akciós kuponokat és csak kényszerből vezeti a kimutatást költéseiről a legtöbb Index-olvasó. Az „Ön hogyan szállna be az internetbe?” kérdőívünk kiértékelése következik.

Október elején osztottuk meg azt a kérdőívünket, mellyel az Index-olvasó telekommunikációs szolgáltatásokhoz fűződő viszonyát és szokásait mértük fel. Aki akkor kitöltötte, valószínűleg emlékszik rá, hogy válaszai alapján kiderült, melyik karaktert dobta neki a gép ezen a téren. Ha nem emlékszik vagy nem olvasta cikkünket, akkor itt az alkalom, hogy nekiveselkedjen.

  

Nem érdekli a pontgyűjtés

shutterstock 1043568481

A legtöbb, összesen 5571 olvasónk sorolódott a „Kényelmes” fantázianevű kategóriába, aminek nyilvánvalóan az is lehet az oka, hogy elveszettnek érzik magukat az ajánlatok végtelen számú infósztrádáján. 

Ha magára ismer, kattintson!  A következő oldalon kiveséztük a "Kényelmes" karakter vieselkedését. 

Listát ír, de nem télapó

shutterstock 1157616481

Képzeletbeli dobogónk második helyén a gondoskodó „Családos” karakterű olvasóink állnak, 4446 kitöltővel. A "Családos" típus sokszor családos, és figyelembe próbálja venni a családtagok igényeit is amellett, hogy a lehető legalacsonyabb szinten próbálja tartani a rezsit. Ismerős?
Akkor biztos, önnek ez a karakter jött ki. Kattinson! 

Mindenből kettőt vesz - minimum

shutterstock 1176892357

3192 olvasónk került a „Nagyzoló” kategóriába. Ők a prémiumszolgáltatásokért, az újdonságokért és a kitüntetett ajánlatokért versengenek. Valamilyen szinten természetesen pionírnak tekinthetik magukat, mert nem tudnak ellenállni egy izgalmas újdonság felfedezésének. 

Mindenük a minőség, de vajon bánnák-e, ha többet fizetnének ezekért? 
Ezen az oldalon mutatjuk , milyen egy "Nagyzoló" vásárló, és miért ez jött ki önnek.

Csak a szigorú tények és a minőség érdekli

shutterstock 713212909

Összesen 1424 tesztkitöltő „Tudatos  - számolgató”. Biztos, hogy nem vásárol zsákbamacskát, a jövőbeli fejlesztések és ideák neki hamiskásan csengenek. 

Inkább a puszta számokban hisz, és így áll a szolgáltatásokhoz is. Ha kíváncsi rá, milyen válaszokkal érdemelte ki ezt a karaktert,  kattintson ide

A reklámok neki énekelnek

Határozottan kevés, csak 74 kitöltő esett az „Kedvezményes” kategóriájába. Mint egy amerikai filmben, úgy be tud zsongani a leárazástól, mindenhez van még két kuponja és az újracsomagolt árut sem veti meg, sőt!

Szokta néha mondani, hogy okosban megoldjuk? Ha alig várja a szezonális akciókat, és ráadásul még ez a kategória is jött ki önnek,  kattintsn ide

BRAND & CONTENT Brand & Content

A cikket a Brand & Content készítette az Telekom megbízásából, nem az Index szerkesztősége. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.