MÁV-vezér: Jogosak a kritikák
Nem elégedett az utastájékoztatás színvonalával a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója. Homolya Róbert az Inforádióban elmondta: a társaságnál már létrehoztak egy havária-központot, 5 perccel nagyobb késésnél már innen igyekeznek tájékoztatni az utasokat. A MÁV vezetője jogosnak nevezte az információszolgáltatást érő kritikákat.
Szerinte új utastájékoztatási szemléletre van szükség. Az utasszám-növekedéshez versenyképesebb vasúti szolgáltatásra van szükség, ezt egyebek mellett pontosabb menetrenddel, több P+R parkoló létesítésével, a jegyvásárlási szolgáltatások korszerűsítésével kívánja elérni a MÁV Zrt.
![Homolya Róbert, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2958/29582/295822/29582279_4aad908e41fa7d1d391668bed78963b7_wm.jpg)
Homolya Róbert az utóbbi napok vonatkéséseit, járatkimaradásai azzal indokolta, hogy a szerelvények átlagéletkora 30-40 év. Ahhoz, hogy a MÁV versenyképes legyen, invesztálni kell pályafelújításba, a vasúti kocsik, szerelvények korszerűsítésébe, ezek révén a menetrend fenntarthatóságába, mondta.