A beérkezett pályázatok előminősítése és a tárgyalás Béni szerint még az idén lezárul, de az M0-ás kettes számú főút és a tizenegyes főút közötti szakaszának megépítéséhez "két tél szükséges". A szóvivő elmondta, a tizenegyes úton három kilométeres, a Duna-hídon és azon kívül két kilométeres szakasz épül majd.
Korábban a Levegő munkacsoport kilátásba helyezte, hogy ha ez a beruházás építési engedélyt kap, bírósághoz fordul, és lakossági kártérítési perek sorát indítja el. Béni Gyöngyi szerint az autópálya-kezelő egyelőre nem értesült ilyesmiről, és a meglebegtetett perek "nem gátolják a közbeszerzés kiírását".
Másodfokon adták meg az építési engedélyt
Az Inforádió értesülése szerint a Közlekedési Főfelügyelet múlt csütörtökön kiadta az építési engedélyt az M0-s autóút északi szakaszára és a tervezett hídra. Érsek László, a főfelügyelet főosztályvezetője elmondta, ezzel felülbírálták az elsőfokú határozatot, amely Szentendre és Szigetmonostor hozzájárulása híján elutasította az engedélykérelmet. Másodfokon az illetékes közigazgatási hivatal nem találta elegendőnek a két település indokait, és hozzájárult az engedély kiadásához, amelyet már csak a közigazgatási bíróságon támadhatnak meg.