Pató Pál projektjei
További Belföld cikkek
-
Sorra szólalnak meg az ÖT szereplői a műsor elhalasztásáról
- Munkásokat szállító busz gyulladt ki Tarnaörs határában
- Mágneshorgászat közben meghalt egy 13 éves fiú Győr-Moson-Sopronban
- Budapest főtájépítésze nem érti, miért lesz a Margitsziget egy része no-go zóna augusztus 20-án
- Demokratikus Koalíció: A rendőrség után a NAV is beszállt a DK elleni kormányzati támadásba
A 3-as metró meghosszabbítása![]() Villamos jár metró helyett Káposztásmegyerre (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: A '90-es évek eleje
|
|
Villamosvonal a Lágymányosi hídon![]() Legalább a villamosvágányok helye megvan (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek
|
|
Ferihegyi gyorsvasút![]() Ez még nem a ferihegyi gyorsvasút (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: '80-as évek
|
|
Déli autópálya![]() Ki tudja, mikor szeli át Szegednél autópálya az M5-öst (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1991
|
|
M9-es autóútMár a nyolcvanas években készültek a mostani M9-es nyomvonalán tervezett útépítésekrol - elkerülo utakról és egy kelet-nyugati irányú dél-dunántúli összeköto útról - tervek, de végleges koncepció csak a közelmúltban készült el. A mérnököknek nem volt nehéz dolguk, az eredeti déli autópálya terveit kellett tengelyes tükrözéssel és némi eltolással ráilleszteniük az ország térképére. Így az M9-es autóút nem Nyíregyházáról, hanem Sopronból indul, és nem Barcsig vezet, hanem a Nagykanizsa-Kaposvár-Dombóvár-Szekszárd útvonalon az 53-as foútig, valamint azon keresztül Szegedig. Az összesen 320 kilométernyi, jobbára kétszer egysávos autóútból eddig 20 kilométernyi épült meg: a szekszárdi Duna-hidat, és az azon át a 6-os foúttól a „semmibe”, az 51-es foútig vezeto 20 kilométeres útszakaszt 2003-ban adták át. A többit – egy tíz kilométeres, az 51-est az 54-es foúttal összeköto, már jogeros építési engedéllyel rendelkezo szakaszt nem számolva – 2007 elott várhatóan nem is kezdik el építeni, pedig az 51-es és 53-as összekötésére már 1995-ben is voltak tervek.
Pató Pál kigondolta: '90-es évek második fele
|
|
5-ös metró![]() A felújított szentendrei HÉV-vonal átadásán pöfögo nosztalgiamozdony (Fotó: Index)
Pató Pál kigondolta: 1988
|
|
M8-M4-es autóút![]() Az M8-as hídja – egyelore a semmibe (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek második fele
|
|
M0-ás elkerülő![]() Ahol nem megy tovább az M0-ás (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1942
|
|
Körvasúti körút![]() Neve már van (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek elso fele
|
|
Budapesti kerékpárút-hálózat![]() Festékkel is építik (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1990
|
|
Aquincumi híd![]() A hajógyár a vasúti hídról (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: ’90-es évek elso fele
|
|
4-es metró![]() Az alagút vége (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1972
|
|
A Margit híd felújítása![]() 1988-ban kellett volna felújítani (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: 1988
|
|