Helyrehozhatatlan kár
A károk felmérésére létrehozott bizottság szerint azonban a kár helyrehozhatatlan: a sziklákon több zuzmófaj él, amelyeket elpusztított a festés, és a reklámok eltávolítása további környezeti kárral járhat, mert hatalmas mennyiségű hígítóra lenne szükség.
Az anyacég korábban cáfolta felelősségét
A Pepsi és Coca-Cola egy hónapja még cáfolta, hogy felelős lenne a sziklák összefestéséért. A Coca-Cola indiai szóvivője szerint a hegység területén franchise-partnereik tevékenykednek, nem pedig az anyavállalat. "Szigorú szabályok szerint hirdetünk, a reklámok csak az elárusítóhelyek közelében, kizárólag falon vagy az üzlethelyiség belsejében tehetők ki" - szögezte le. A PepsiCo képviselője az ítélet kihirdetése után közölte, hogy alávetik magukat a bíróság döntésének.