Ingyen tolonganak
A Dixons taktikájának lényege, hogy a nyitónapra garantáltan kalkulálható káosz napokig a helyi sajtó vezető hírei közé emeli az áruháznyitást, így a cég megfizethetetlen ingyen reklámhoz jut. Heten, mint a cseh rendőrök
Az autópályák és városba vezető utak az áruházhoz igyekvő tömeg miatt teljesen bedugultak. A bejáratnál körülbelül 10 ezren tülekedtek. A tömeghisztéria a jól ismert forgatókönyv szerint akkor tört ki, amikor az első százas csoportot engedték be az áruházba. A rend ekkor felbomlott, a vásárlók áttörték a kordont, tönkretették a bejáratot és megpróbáltak behatolni. Ekkor kellett közbelépnie a rendőrségnek.
Később egy még össze nem zúzott oldalbejáraton, százasával engedték be az embereket. A tömeg hátsó régiójában tipródók közül ekkor sokan hazaindultak, mozdíthatatlan masszába összeállva az odafelé igyekvő autósokkal.
Reklámipari forrásaink szerint a következő fogás egy mozi felgyújtása, esetleg egy komphajó elsüllyesztése lehet.