-
A szöveg alól kigördülő hirdetés középre pozicionálja magát, tovább haladva pedig elegánsan eltűnik a cikk folytatása alatt.
-
-
A két, egymásra tett képes hirdetés azzal kelti a mozgás illúzióját, hogy gördítés közben áttűnnek egymásba. Egyszerű, mégis varázslatos megoldás.
-
A Holy F360 formátuma gömbpanoráma, amiben körülnézhet a telefonjával. Az ösztönös mozdulat eredménye annyira meglepő és szokatlan, hogy leesik tőle az álla, és gyermeki kíváncsisággal szemlél körbe.
-
Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre.
-
Az első pillantásra megszokottnak tűnő, képes hirdetés megjelenése akkor válik érdekessé, mikor a megfelelő pillanatban egyszer csak középre pozicionálja magát.
-
Miközben egyre mélyebben hatol a cikk testébe, azaz lefelé gördít, a hirdetés nem mozog együtt a cikkel, hanem a szöveg mozog fölötte.
-
Az ujjmozdulattal forgatható négy oldalú reklámkockán négyszer annyi üzenet fér el, ami a forgatással látványosan egymásra épül.
-