Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMarketingdíjat kapott a Coca-Cola szivárványos projektje
- Itt a katolikus válasz a szivárványos kólakampányra: #godislove!
- Coca-Cola: A szerelem sokszínűségét hirdető kampány miatt bírságolt a kormányhivatal
- Fogyasztóvédelem: A meleg párokkal reklámozó Coca-Cola károsította a fiatalkorúak erkölcsi fejlődését
- Megváltozik a Coca-Cola plakátkampánya
- A Hit Gyülekezete petíció aláírására buzdít a Coca-Cola plakátjai miatt
- Coca-Cola: A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié
- Alföldi Róbert fotóval reagált a fideszes Boldog István kólabojkottjára
- A fideszes Boldog István nem iszik Coca-Colát, amíg meleg párokat reklámoznak
- Homofób felháborodás tört ki néhány metrós reklám miatt, a BKV mossa kezeit
Itthon felháborodtak rajta, Londonban díjazták, mi az? Hát a Coca-Cola "Equal Love" kampánya, amit itthon csak szivárványos kampányként emlegettek. A 2019-es European Diversity Awardson kapott jelölést az év marketingkampánya kategóriában, és el is nyerte a zsűri különdíját.
A European Diversity Awards egy olyan nemzetközi díj, amely a sokszínűség és az esélyegyenlőség érdekében végzett kiemelkedő tevékenységeket, és az ezen a téren indított példaértékű kezdeményezéseket ismeri el. A díjakat november 14-én Londonban adták át, marketingkampány kategóriában a Coca-Cola mellett többek között a P&G, a Diageo, az Uber, a British Airways, a Chanel és a Manchester United szerepelt a jelöltek között.
A Coca-Cola kampányát itthon nem fogadta kitörő öröm:
(via)