Váratlan csavar: nem is a Starbucksé volt a Trónok harcában a kávéspohár!
Már mindenki hallott a pohárról, ami betolakodott a világ egyik legnépszerűbb sorozatába. Ugyan tegnap kivágták a nyolcadik évad negyedik részéből, de egyrészt emléke az interneten örökké él, másrészt a Starbucks marketingesei se fogják elfelejteni, hiszen hatalmas ingyenreklám volt ez nekik. Pláne úgy, hogy az NEM IS AZ Ő POHARUK.
Mint kiderült, csak a forgatás étkeztetőjének a pohara volt. Ugyan a Starbucks nem kommentálta az esetet, biztos veregetik egymás vállát az irodában, hogy egy egyszerű papírpohárról mindenkinek az ő brandjük jut eszébe.
News from Winterfell.
— Game of Thrones (@GameOfThrones) May 6, 2019
The latte that appeared in the episode was a mistake. #Daenerys had ordered an herbal tea. pic.twitter.com/ypowxGgQRl
Stacy Jones, a Hollywood Branded marketingcég ügyvezetője 2,3 milliárd dollárra saccolja a véletlen termékelhelyezés értékét. Ezt arra alapozza, hogy hányszor került elő ez a sztori online és a hagyományos médiában. Hozzátette, hogy mivel mémmé vált, és még sokáig fog keringeni ilyen formában a neten, a valós érték gyakorlatilag felbecsülhetetlen.