A Magyar Hírlap adatai szerint a gyakori visszatérő vendégekkel együtt 373 520 látogatója volt a Millenáris Park területén lévő kiállításközpontnak az év elejétől május 31-éig. Azt pontosan nem lehet tudni, hogy hány emlék karórát osztottak ki, de a következő leltár után ez is kiderül. A filléres műanyag emléktárgy arra szolgál, hogy felmutatásával visszatérhessen a kiállításra, aki nem tudta megszemlélni első alkalommal valamennyi látnivalót.
Számtan
Ha 73 ezer visszatérő vendég volt, és eszerint csupán a látogatók egyötöde kopogtatott újra a már korábban az 1000 forintos belépődíjhoz kapott emlékórával, 300 ezer karóra "kelt el" az öt hónap alatt. Az extraprofit akár a 140 milliót is elérhette, hiszen a filléres műanyag óra és a logó együttes értéke darabonként 200 forintra tehető. Ez - a jóindulattal feltételezett 300 ezer új látogató esetén - 60 milliós költséget jelent. Vagyis csak a "karóraüzlet" extraprofitot hozhatott az rt.-nek.
Vállalkozói érdek
A szerződő felek, a Millenáris Kht. és az rt. a keretszerződésben még az értékaránytalanság esetére is rendelkeztek, és mértékét a szerződésekben a vállalkozói ellenérték százalékában meghatározták. Így kétséges a szerződések feltűnő értékaránytalansága esetére a Ptk. alapján az egy éven belüli megtámadási jog bíróság előtti eredményes érvényesítése - írja a Magyar Hírlap. A vizsgálat megállapította: "A felek kölcsönös és legteljesebb egyetértésével egyoldalúan a vállalkozói érdek érvényesült."