A Ferrari fölénye miatt kellenek az új szabályok
A felek megegyeztek, a módosításokra szükség van, hiszen az utóbbi időben a Ferrari és Michael Schumacher sorozatos sikerei miatt a sorozat olyannyira egyhangúvá vált, hogy - 2002-höz hasonlóan, amikor a német már a szezon tizenegyedik futamán világbajnok lett - újra csökken az F-1 népszerűsége.
Michael Schumacher viszont épp ellentétesen vélekedik, szerinte a Forma-1 a fénykorát éli.
"Az igazi kihívás a folyamatos fejlődés"
"Nem hinném, hogy valaha is volt ennyire jó a Forma-1, mint manapság. Az autók kifinomultak, tökéletesen reagálnak a legapróbb módosításokra is, ezért a pilótáknak élvezetesebb vezetni őket" - nyilatkozta saját honlapján a hatszoros világbajnok.
A Mosley-javaslatok szerint 2006-től kisebb motorokkal és elektronikai segédeszközök nélkül futnának az autók, és bár a ferraris nincs ellenére a technikai szabálymódosításoknak, úgy tartja, a Forma-1 elveszíti különlegességét, ha korlátozzák a mérnökök lehetőségeit.
"Nemsokára átlépjük az 1000 lóerős határt. Az új szabályokkal csökkenne a teljesítmény, a visszaesés viszont nem lenne jelentős, és a motorok megbízhatóbbak lennének. Szerintem elértük a motorteljesítmény határait, bár azt nem merném kijelenteni, hogy innen már nincs előrelépés. Úgy gondolom, a Forma-1 igazi kihívása a folyamatos fejlődés" - szólt Schumacher véleménye.
A világbajnok a tökéletes autót kedveli
A világelső, aki a hétvégi Spanyol Nagydíjon - a legtöbb statisztika szerint - kétszázadik Forma-1-es futamán áll rajthoz, konkrétabban még nem beszélt a lehetséges műszaki változtatásokról, ám a múltban többször is elmondta, támogatja az elektronikus segédeszközök - kipörgésgátló, rajtelektronika - használatát, mert azok tökéletesebbé teszik a kocsikat.