"Többet lehet játszani a kocsival"
A szabálymódosítások miatt idén jóval alacsonyabb mértékű leszorító erő hat a kasztnira, ráadásul a gumiknak is nagyobb távolságot kell kibírniuk, így Schumacher szerint nehezebb lesz vezetni az F1-es négykerekűeket.
"A leszorítóerő csökkenése, és a keményebb gumik miatt sokkal jobban csúszkál az autó, mint korábban" - írta saját honlapján a gyakorlás után. A hétszeres világbajnoknak persze ez nem jelent gondot, sőt: "Tetszik az új helyzet, idén nagyobb élvezet lesz a Forma-1-ben vezetni, mint eddig. Az autó sokkal jobban ficánkol, könnyebben és többet lehet vele játszani, igaz, többet is kell dolgozni. A pilóták ügyessége felértékelődik, jobban kell figyelni a kormányzásra. Izgalmasabb és szórakoztatóbb az új autóval menni, a tehetségesebb pilóták előnyben lesznek".
Barrichellót már a kevésbé módosított gép is sokkolta
Schumacher csapattársa, Rubens Barrichello az új Ferrarit még nem próbálhatta ki, csak az előző gép néhány 2005-ös szabály szerint módosított változatát. Tavaly ősszel a brazil "sokkolónak" nevezte az élményt.
Eddig a Toyota, a Sauber, a BAR-Honda, a McLaren-Mercedes és a Williams-BMW mutatta be a 2005-ös gépét, de a Renault is tesztelte már az új kocsit. Pilótáik véleménye nagyjából egyezett Schumacherével.