Szponzorfelirat nélküli fényezéssel indul 2007-ben a Forma-1-es Honda istálló, az új színeket hétfőn mutatták be, Londonban. Az autón a Föld térképe látható, tengerkék alapon zöld színekkel, míg hátulja teljesen fekete. A cél a globális felmelegedés elleni küzdelem, a csapat erre akarja felhívni a figyelmet.
A myearthdream.com oldalon bárki regisztrálhat, támogathat környezetvédelmi szervezeteket, ha ezt megteszi, neve fölkerül az autóra.
A kezdeményezéshez máris világmárkák csatlakoztak, a Universal Music, az IBM, a Gatorade, és sokan mások.
A totálisan új koncepció Simon Fuller sztármenedzser ötlete. Ő futtatta föl a Spice Girls-t a kilencvenes években, és foglalkozik David Beckham médiaügyeivel is. A lépés mögött többek között az F1-es szponzorfelületek leéértékelődése áll, a dohányreklámok tiltása óta állítólag a felükre estek vissza.
"Az F1 globális profiljának és technikai kifinomultságának köszönhetően nem csak felhívhatja a figyelmet az éghajlatváltozásra, de segíthet megoldásokat találni is" - nyilatkozta a bemutatáson Nick Fry, a Honda csapatfőnöke.
Az F1-es vb március 18-án, Ausztráliában kezdődik.