A második nap élet-halál volt a Red Bullnak, ha most sem sikerült volna előrelépniük a napi 10 körről, mehettek volna haza. De sikerült: Vettel majdnem 60 kört ment, és ugyan 5 másodperccel maradt el a legjobbaktól, ez egyelőre másodlagos nekik, a lényeg, hogy kilométert tettek az autóba és a motorba.
Le vannak maradva pont annyival, amennyi az első teszt volt, 4 nappal meg még egy kicsivel, most csinálják azt, amit a többiek Jerezben a második napon. (Ahhoz képest még nem is rossz ez a körmennyiség: a Lotusnak valóban ez volt a második tesztnapja, talán ehhez lehetne hasonlítani a Red Bull helyzetét is, 18 kör az 59 ellen.)
A Renault összesen mintegy 200 köre is azt mutatja, a franciák megoldhatták nagyon sok korábbi problémájukat, ezzel segítették a Red Bullt, a Toro Rossót, a Caterhamet és a még nagyon kezdő Lotust.
Az ellenfelekhez képest viszont rossz: a McLaren délelőtt kisebb gondban volt, ám az utolsó 75 percben Magnussen 1,5 másodpercet vert a teljes mezőnyre, és autózott majdnem 40 kört.
Ideje, az 1:34.910 magasan a két nap legjobbja, és már csak 2,6 másodperccel rosszabb Nico Rosberg tavalyi, bahreini pole pozíciójánál. Vettel leggyorsabb versenykörét pedig két másodperccel veri.
Legközelebbi üldözője, Nico Hülkenberg 1,5, Fernando Alonso pedig 1,6 mp-cel maradt le a dántól. Ők is nagyon jól és sokat futottak, persze, de a McLaren teljesítménye - egyelőre - káprázatosnak tűnik, és a megbízhatósága sem rossz. Jobban dicsérni azért nem lehet, mert a határokat még nem ismerjük, nem tudjuk, maximumán vagy annak hanyad részén pörgött a Mercedes-motor, mennyi benzinnel ment a kocsi. Annyi biztosnak tűnik, hogy Magnussen a leggyorsabb, szuperlágy gumikat használta.
Rosberg negyedik lett a gyári Mercedesszel, két mp hátránnyal, ez volt az istálló első nem túl jó tesztnapja: a kocsi kétszer is leállt. Ha az egyik talán üzemanyagteszt is volt, a másik szinte biztosan műszaki hiba.
1. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m34.910s 46 kör
2. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1m36.445s +1.535s 59Kevin Magnussen 1,5 másodperccel mindenki előtt. Vettel 60 körnél, csak még lassan. Ferrari rendben, akadozik a Mercedes.
A bajnokot poroltókkal várják a boxban, két szerelő azonnal a kocsi hátuljához siet, amint megállt a Red Bull. Jerezben is túlmelegedett a gép, itt is hasonló a probléma, csak kicsit máshol.
Pár perccel a nap indulása után megállt a pályán a Mercedes. Az első másfél órában négyen futottak gyorskört, az állást, Bottas ideje figyelemre méltó, főleg, hogy a Williams szerdán 3 kört tudott megtenni, illetve, hogy Hülkenberg 1:36-os csúcsot ment:
1 Bottas Williams 1m38.615s
2 Magnussen McLaren 1m39.958s +1.343
3 Vergne Toro Rosso 1m41.851s +3.236
4 Chilton Marussia 1m42.511s +3.896
5 Vettel Red Bull 1m43.357s +4.742
Red Bull – Sebastian Vettel, Mercedes – Nico Rosberg, Ferrari – Fernando Alonso, Lotus – Romain Grosjean, McLaren - Kevin Magnussen, Force India – Nico Hulkenberg, Sauber – Esteban Gutierrez, Toro Rosso – Jean-Eric Vergne, Williams – Valtteri Bottas, Marussia – Max Chilton Caterham – Kamui Kobayashi.