A rajtsorrend jócskán változni fog a különböző büntetések miatt.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m08.455s | - |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m08.655s | 0.200s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m08.810s | 0.355s |
4 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m09.192s | 0.737s |
5 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m09.278s | 0.823s |
6 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m09.319s | 0.864s |
7 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m09.612s | 1.157s |
8 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m09.713s | 1.258s |
9 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | - | - |
10 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m10.374s | - |
11 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m10.426s | - |
12 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m10.465s | - |
13 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m12.522s | - |
14 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m12.867s | - |
15 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m14.071s | - |
16 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m15.368s | - |
17 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m09.694s | - |
18 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m10.482s | - |
19 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m10.736s | - |
20 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m12.632s | - |
hogy a Mercik az időmérőre felcsavarták a motorjukat, és ezzel ő már nem bír. De ügyesen belerázódott az időmérőbe ő és a Ferrarija is
Nem tudom, talán lefuthattam a műfűre az utolsó kanyarban, emiatt nem tudtam befordulni. Nagyon nehéz ez a pálya, főleg az utolsó része."
"Megpróbáltam még kifacsarni a kocsiból egy kicsit, de blokkoltak a hátsók, és megpörögtem. Nem az volt bennem, hogy elbuktam a pole-t, hanem az, hogy egyben maradjon a kocsi. A második gondolatom volt az, hogy elbuktam a pole-t."
Ezzel beérte Vettelt. Sennától még 20-szal le vannak maradva, Schumachertől 23-mal
1 Hamilton
2 Rosberg
3 Vettel
4 Massa
5 Hülkenberg
6 Bottas
7 Verstappen
8 Kvyat
9 Nasr
10 Grosjean
És ez így is marad, nincs büntetésük.
Aki átsétált a pályán, kis időbe telt, míg beért az első kanyarból, ahol az autóját letette
Hamilton az utolsó körén az első kanyarban nagyot pördült, elment az esélye a javításra. Rosberg szenzációs körön volt, a második harmadnál gyorsabb volt az angol részidejénél, útban volt a pole-ra, egy kanyarra attól, de az utolsó kanyart nem tudta bevenni, kicsúszott egyenesen. Bele is ragadt a kavicsba, gyalog megy vissza a depóba. Hamiltoné a pole, Rosberg második
A második kör már Hamiltoné, 1:08.455-tel vezet. Vettel hat tizeddel a harmadik. Rosberg lemaradása két tizedmásodperc, és úgy néz ki, még két-két körük lesz.
Rosberg vezet Hamilton előtt, ez a sorrend szinte biztosan maradni is fog közöttük. Az angolnak tavaly sem feküdt ez a pálya
Spielberg fölött ragyog az ég, itt már nem lesz eső.
Rosberg, Hamilton, Vettel, Bottas, Hülkenberg, Verstappen, Nasr, Massa, Grosjean, Kvjat a 10 továbbjutó
Maldonado, Ericsson, Sainz, Ricciardo, Alonso
Hamilton négy tizeddel van lemaradva a második helyen. Alonsónak nem jött össze a top10, sőt, csak 15. lett. Nem fog örülni a nagygóré
Az RBR lement a sóderba, a Lotus összevissza farolgatott az utolsó két kanyarban
A mercis gyorsan visszavette az első helyet, Hamilton harmadik
És 2,5 tizedre megközelítette Rosberget
Alonso kocsija nagy aerofejlesztést kapott, az orra is más, mint Button autójáé. Motorszinten is apgrédelték a gépet, emiatt is van ott a nagyfőnök. Alonso még továbbjutó, 10. helyen áll, nagysiker lenne, ha bekerülnének az utolsó harmadba.
De csak a német van 1:10 alatt, az orosz 1 ezreddel veri az angolt, bő félmásodperc a hátrányuk
Már 1:10-ben járnak a kocsik, a sorrend folyamatosan változik
Most már tényleg jönnek a száraz gumik. Negyedórát lehet ebben a szakaszban körözni
A fuck kifejezést használta rádióüzenetében. Újra annyi egy versenyének, még ha a büntetésesek valószínűleg mögötte is lesznek. Nem néz ki jól a szerződés-hosszabbítása a Ferrarival.
18. lett az első harmadban, kiesett, a Ferrarinál újra mellényúltak. Perez, Button, Merhi és Stevens is búcsúzott
Délelőtt Vettel és Hamilton 1:10 alá ment. Mire leírtam, már Button az élen a McLaren Hondával
És kicsúszott a kavicsba a manoros. Mázlija volt, vissza tudott jönni
A végére lehet majd feltenni a száraz gumit, egyelőre az átmeneti a megoldás
A mexikói átmeneti gumival sem tudta bevenni az első kanyart, de visszajött a bukótérről
De azt mondja néhány kanyar után, hogy a slick lesz itt a megoldás. A száraz ív már sok kanyarban látszik
De a pálya még szárad, és továbbra is el van borulva. Az időmérő első harmadában várhatóan teljesen felszárad. Bár az ég szürke, azt írják, csak 30% a sansz esőre a következő órában
Épp Ausztriában, tavaly indult nem Mercedes legutóbb a pole pozícióból, akkor a williamses Felipe Massa szakította meg a németek uralmát. Most a Ferrari lehet az, ami elveszi az első kockát Hamiltontól és Rosbergtől