
További Forma-1 cikkek
-
A címvédőnél úgy hírlik, hogy Max Verstappen távozik a Red Bulltól
- Kiadós káosszal startolt a szezon, Lando Norris izgalmas harc után nyert Ausztráliában
- Norris és Piastri uralta az időmérőt, a McLarené a rajtrács első sora a Formula–1-es idénynyitón
- Kétszer került elő a piros zászló az Ausztrál Nagydíj első szabadedzésén, a szezonújonc összetörte az autóját
- Az F1 atyjának emberi oldala kellett ahhoz, hogy még mindig létezik a Magyar Nagydíj
Németország:
Bild:
"Háromszoros F1-es világbajnok (1975, 1977, 1984), az 1976-os, nürburgringi tűzbaleset túlélője, légitársaság-tulajdonos, üzletember, televíziós szakértő és 2012 vége óta a Mercedes tanácsadója. Niki Lauda egy harcos volt, egy világmárka."
Frankfurter Allgemeine Zeitung:
"Lauda a Forma-1 történetének egyik legendás alakja, és nem csak az eredményei miatt. Világszerte egy szörnyű baleset által lett híres: Niki Lauda szembenézett a pokollal azon a napon, amikor legenda lett. 55 hosszú másodpercen keresztül. Aztán mindössze 42 nappal később ismét a versenyautójában ült - egy legenda született."
Süddeutsche Zeitung:
Meghalt Niki Lauda, az F1 legkeményebb harcosa
Bár 1976-ban hat héttel a majdnem halálos balesete után újra autóba ült, végül évtizedekkel később annak a nürburgringi tragédiának a szövődményei győzték le a háromszoros világbajnokot.
"Életének utolsó fejezete is olyan volt, mint az egész életrajza: váratlan fordulatokban gazdag."
Svájc:
Neue Züricher Zeitung:
"Lauda nagy szakértő volt óriási tehetséggel. Egy versenyző, akinek mindenért keményen meg kellett dolgoznia. Egy üzletember, aki lázadó volt minden területen. Egy csapatfőnök, aki ösztönösen tudta, mit kell megtartani és mit elengedni. Egy családapa, aki mindig következetes volt, de volt egy lágy, megengedő oldala is. A legjobban a saját repülőgépében érezte magát, a felhők felett. Lauda nem álmodozó volt, hanem lelkes, szenvedélyes. A levegőben - a szabályokkal együtt - megtalálta a nagy szabadságot, olyan volt, mintha egy Forma-1-es autóban lenne."
Olaszország:
Gazzetta dello Sport:
"A Forma-1 legendája halott. Az élete a gázpedálon zajlott."
La Repubblica:
"A Forma-1 szegényebb lett, és nem csak a Forma-1."
Tuttosport:
"Egyike volt a legkedveltebb autóversenyzőknek. Megmutatta, hogy kitartással és akaraterővel bármilyen eredményt el lehet érni - még a legmeglepőbbet is."
Corriere della Sera:
"Niki Lauda: egy bajnok története íródott az arcára."
Spanyolország:
El Pais:
"A Forma-1 ma elvesztette egyik karizmatikus figuráját és egyik legnagyobb harcosát."
Sport:
"Niki Lauda főszereplője volt egy életnek, amely tele volt sikerrel, de drámával és hullámvölgyekkel is. Bár három világbajnoki címe volt karrierje csúcspontja, globális ikonná lenyűgöző személyisége tette, és a képesség, hogy feldolgozta szörnyű balesetét."
Franciaország:
L'Equipe:
"Niki Lauda több volt mint egy autóversenyző - erős karakter, visszatért egy szörnyű balesetből, üzletember és egy légitársaság tulajdonosa."
Hollandia:
De Volkskrant:
"Niki Lauda (1949-2019): a kiszámíthatatlan pilóta sima vezetési stílussal. Laudával az autósport elveszíti története egyik legszínesebb egyéniségét."
De Telegraaf:
"Lauda csak Max előtt emelte meg a kalapját. A jelenet 2016-ban történt, amikor Lauda Max Verstappen teljesítményét elismerve gratulált a pilóta édesapjának, és levette piros sapkáját (a Brazil GP után)."
Argentína:
Clarin:
"Pilótaként tizenegy évig volt a száguldó cirkusz tagja, 25 futamgyőzelmet aratott, három világbajnoki címet szerzett, és visszatért egy olyan balesetből, amely majdnem az életébe került. Mindez ikonná tette őt az autósportban, amely ma gyászolja."
(MTI)
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.