Nagyjából kétszer akkora területen csápolnak az emberek, mint a Szigeten.
225,842 mérföld/órás átlaggal.
Rossi a második, Chilton a harmadik, mögöttük Alonso. Négy Honda az élen ezzel.
Castronevest előzte, egyáltalán nem látszik rajta, hogy újonc lenne.
225,813 mérföld/óra, ez 363,4 km/h.
Meg még vagy féltucatnyian rajta kívül. A korábbi F1-es Max Chilton vezet.
Elfért mindenki, őrült izgalmak.
Újra zöld zászló, mehet a verseny, most lesz egy kis kavarodás.
Nem is Szatóéról. Szerelés volt Marco Andrettinél, visszaesett emiatt.
Most van idő tankolni és kerékcserére. Power, Chilton és Castroneves nem jöttek ki, ők állnak az élre.
Egy szárnydarabka, talán Szato kocsijáról. Ez a harmadik caution a futamon.
Ha nem lenne köztük egy fej magasságkülönbség, azt is gondolhatnánk, hogy Vin Diesel álnéven gyakorol a Halálos iramban-filmekre. Itt vannak egymás mellett.
A belső íven szúrt be, már negyedik a brazil.
Hátul nagyon szép előzések egyből a mezőnyben, az élen Rossi veszi át a vezetést, Alonso a harmadik, Szato nem kapta el jól az újraindítást.
Van némi esély esőre, de egyelőre minden tiszta a pályán, nem kell tartani csapadéktól.
11-szer cserélődött az első hely, összesen 324 előzés volt, pedig még csak a 72. körben vagyunk. 166,314 mérföld/óra az átlag.
Gyorsan dolgoznak az Indy-orvosok, mindkettőt kivizsgálták már.
A bal hátsó szárnydarab tört le, nem nyúltak hozzá, inkább a hátsó és az első szárnyon állítottak, hogy egyensúlyban tartsák az autót.
Nagyjából kétszer akkora területen csápolnak az emberek, mint a Szigeten.
De lassan újraindul a verseny.
A zöld zászló előtt előzött, a 20. helyről hajthat át a boxutcán.
Szato, Rossi, Hunter-Reay, Alonso, Hildebrand, Carpenter.
26-an vannak még Szatóval azonos körön, vagyis a négy kieső mellett három lekörözött van.
Daly balesete után hajtott rá egy darabra, egyből megforgott és a füvön kötött ki.
Túl közel ment hozzá, összeértek, innen csúszott ki aztán Daly. Azt nem láttuk, hogy Harvey hol esett ki.
A spanyol megnyugtatja, hogy működik, tud frissíteni.
Ő egy újonc. Daley elismerte, hogy az ő hibája volt a baleset.
Nem pattant vissza, az íven csúszik végig, csak sárga jelzés.
Nem erőltetném az élen, kicsit visszább maradnék, hogy végig szélárnyékban haladhassak. Így kevesebbet fogyaszt a kocsi, még jól jöhet, ha a végén fél másodperccel rövidebb ideig kell tankolni. Az már kiderült, hogy a sebessége megvan a győzelemhez. Elég lesz vezetni az utolsó körben.
Conor Dalyé közben a legjobb kör a futamon, 224,998 mérföld/órás átlagot ment. Őrült sebesség.
Hildebrand is ott a nyakán, de most már kezdi összeszedni magát.