Könnyű, bár inkább kevésbé nehéz, mert itt nem szorít az idő, nem kell sietni, nagy lemaradásokat is be lehet hozni, ha az ember gyors. És irtó nehéz, mert két és kétharmad Forma-1-es versenytávot kell pengeélen végigkoncentrálni.
225,842 mérföld/órás átlaggal.
Scott Dixon az egyik, aki belekerült. Első caution a versenyen.
Rossi és Alonso a közös sikerért mennek, nem az a cél, hogy most megnyerje valaki, arra mennek, hogy elhúzzanak a többiektől, majd a végén lerendezik.
Könnyű, bár inkább kevésbé nehéz, mert itt nem szorít az idő, nem kell sietni, nagy lemaradásokat is be lehet hozni, ha az ember gyors. És irtó nehéz, mert két és kétharmad Forma-1-es versenytávot kell pengeélen végigkoncentrálni.
Alonso vezet újra, Rossival cserélgetik egymást az élen.
Hogy Andrettinél versenyez, nem nagyon lehet jobb mentora, nála jobb tanácsokat senki nem fog adni neki a rádióban.
A negyedik Carpenter viszont két másodperccel lemaradva követi őket, Tony Kanaan még hátrébb.
Át is adja a vezetést most Rossinak a spanyol, együtt akarnak meglépni a többiektől. Szato a harmadik most mögöttük.
Alonso fél másodperc fölé vitte az előnyét, Rossi pedig már 1,3 másodpercre leszakította a harmadik Carpentert.
Sokkal többször megy a fehér vonal alá, mint a többiek, amivel sok időt nyer. Az biztos, hogy övé lesz a legrövidebb út a célig, ha eléri.
Pigot volt az áldozat, gyorsan ment.
Egy körön belül vezetett Carpenter, Rossi és Alonso is. Most is épp Alonso vezet, Rossi a második, az ex-F1-es Szato a negyedik épp.
Ed Carpente vezet most, Alexander Rossi a második, Alonso a harmadik.
Megvan az első Indy-kerékcseréje, 8,2 másodperc alatt már mehet is.
Alexander Rossi is, Alonso most a második, de lassan ők is jönnek.
Scott Dixont és is megelőzte, harmadik helyen már. Tony Kanaan az élről állt ki a boxba, ezért jött fel ilyen gyorsan Alonso.
Az egyenesben bújt ki JR Hildebrand mögül, kicsit keményen érkezett meg a kanyarba, de megfogta a kocsit. Most a pole-ból visszaeső Dixon van előtte, nagyon közel már hozzá is.
Mégpedig azért, mert itt nincs ellenkormányzás, ami az autóversenyzés alapja. Ha itt már ellenkormányozni kell, az régen rossz, sőt, az a jobb, ha az ember meg sem próbálja, vagy nincs rá ideje. Bourdais az időmérőn megfogott egy óriási csúszást, láttuk, mi lett a vége.
A 18. helyen van az IndyCar Series-pontverseny második helyén álló versenyző. Kezdi elkapni a fonalat, mert tovább javít az idején.
Szépen lépeget fel az F1-világbajnok, lassan a startpozíciójába ér vissza. Két Chevy van most előtte, JR Hildebrand és Ed Carpenter.
Nem ment bele egy kockázatos előzésbe, inkább kicsit elvette a gázt, tudja, hogy nagyon hosszú még a verseny, nincs rossz helyen, ráér később belemenni az ilyen helyzetekbe.
A csapattárs Marco Andrettit üldözi egyébként, ezért sem érte volna meg kockáztatni.
Szato mögött már egy másodperccel jön Ryan Hunter-Reay.
Az első 19 versenyző 10 másodpercen belül van, egy tökéletes sor az egész mezőny.
Rajta kívül mindenki élete versenyét futja, ő szórakozni jött Amerikába. Biztosan komolyan veszi, de pár százalékkal kevésbé elszánt, mint a többiek. Vagyis neki pusztán tudásból kell itt megoldania mindent.
Will Powert előzte, aki mellett azóta Szato is elment. Power a rajt után volt második is, de most elkezdett eléggé visszaesni.
A szintén korábbi F1-pilóta Szató Takumát előzte meg a nyolcadik helyért.