Szabó Zsolt a 24., Nagy Norbert a 25. idővel jelenleg, vagyis övék a két utolsó hely, de még szűk fél óra az időmérőből.
Tarquini közben az élre ugrott, megelőzte Björköt. Vervisch a rajtbaleset vesztese, összetört alatta az Audi.
Björk és Tarquini az első sorban, Michelisz leghátul. A kéz Zengő-pilóta a 21-22. helyeken.
18 körös lesz a futam, ám mivel városi pályáról van szó, túl sok előzési lehetőség nem lesz.
A Hyundai Motorsport mérnökei motorcserét javasoltak a BRC Racingnek, hogy ne legyen komolyabb gond Michelisz Norbert autójában, a magyar pilóta így viszont csak a 25. helyről kezdheti meg a 18.00-kor rajtoló futamot, hiába végzett tehát a második helyen az időmérőn.
Jó hír viszont, hogy az új motor vasárnap problémamentes lehet, azon a két futamon tehát kihozhatja a maximumot a szombaton láthatóan erős kocsiból.
Íme a videóüzenete:
Élő közvetítésünket a futam rajtja előttig picit szüneteltetjük, de ha megtudunk valamit Michelisz motorjáról, jelentkezünk közben.
17.45 körül várjuk vissza önöket a később folytatódó élő közvetítéssel!
Nagy technikai problémával indul a WTCR-szezon a magyar pilótának Marokkóban.
Szabó Zsolt volt a gyorsabb, 235 ezreddel verte csapattársát, Nagy Norbertet.
Michelisz úgy is a második helyen állt, hogy az időmérő felénél elszállt a motorja – szinte biztos, hogy cserélni kell majd –, a harmadik Michelisz csapattársa, Gabriele Tarquini lett. Ez a top 10 az első futamra azzal a kiegészítéssel, hogy még nem tudjuk, Michelisz rajthoz tud-e állni, és ha igen, honnan indul:
Továbbra is három Hyundai az élen, Björk, Michelisz és Tarquini.
Látszik, hogy most a kerül a legjobb állapotba a pálya eddig a hétvégén, mindenki gyorsul.
136 ezreddel jobb a szintén Hyundaijal menő világbajnok.
Szabó Zsolt áll valamivel jobban, Gianni Morbidellié az utolsó hely 8,5 perccel az időmérő vége előtt.
Továbbra is Micheliszé a legjobb idő, de ő már nem javíthat semmiképp.
A fiatal belga a tizenegyes kanyarral nincs kibékülve, szerencséjére itt pont van menekülőút, úgyhogy nem törte meg a kocsiját.
Már a csapat mellett a magyar pilóta.
Meglátjuk, mire lesz elég Michelisz 1:24,834-es köre, már persze, ha sikerül gyorsan javítania a BRC Racingnek.
Gabriele Rizzo nem biztos benne, hogy motorcserére lesz szükség, egyelőre a kocsit várják a garázsban, biztosat csak utána tudnak mondani. A belsőkamerás ismétlés közben viszont lehetett hallani, ahogy elszáll a motor, nagyon rossz hangja volt, Rizzo valószínűleg ezt nem hallotta, vagy ha igen, akkor sem akar semmit mondani, amíg nem látja az autót.
Ennyi olaj csak nagy gondot jelenthet.
Motorcsere lehet a vége. Közben az olajat szórják fel a pályát, ami még Michelisz Hyundaiából jött ki.
Olajégés lehet ez. Piros zászló 17:52-vel az időmérő vége előtt.
Après 4 tours très rapide pour Michelisz, la Hyundai est en flamme #WTCR pic.twitter.com/TNNogsPVoG
— Guillaume Vachey (@crash71100) April 7, 2018
2 tizeddel visszaelőz, megint Hyundai a top 3. A harmadik szektorban nem ő volt a leggyorsabb, de az ideje így is a legjobb. Utána megint két lila szektorral nyitott, majd annyira elvette az utolsóban, hogy 4 másodpercet hagyott a körben, ez nem csak egy sárga zászló miatt volt, hanem taktika lehetett.
3 tizeddel veri Micheliszt, aki jön is ki a boxból közben.
574 ezreddel előzi meg Tarquinit, nagyon nagy idő.
Szabó Zsolt a 24., Nagy Norbert a 25. idővel jelenleg, vagyis övék a két utolsó hely, de még szűk fél óra az időmérőből.
Ez volt az első mért köre, 66 ezreddel lassabb csak a csapattárs Tarquininél. Három Hyundai az élen, mert Michelisz mögött a világbajnok Thed Björk áll.
Továbbra is Tarquini vezet, Ehrlacher és Huff mögötte, vagyis Hyundai, Honda, VW a sorrend az első három helyen most.
6 tizeddel veri Tarquini az eddigi legjobb időt, ilyesmi gyorsulásokra lehet majd számítani, ahogy szárad a pálya.
A két Volkswagen az élen, Huff után Bennani, majd Vervisch jön az Audival.