Nincs messze ettől az amúgy a tegnapi időmérőt is nyerő Thed Björk, hiszen a címvédő világbajnok 1:24,796-nál jár.
Óriási tűzijáték jöhet, főleg, hogy hátul valószínűleg a 10. helyre, a fordított rajtrácsos pole-ra is taktikáznak majd.
Tarquini és Ehrlacher, de valószínűleg mindjárt indulnak ők is, már csak 6 perc, hogy döntsenek a top 5-be jutó helyekről.
Björk, Tarquini, Muller és Michelisz a belső sorrend a Hyundaion belül. A legjobb hat 1:25 alatti idővel van egyébként, elég nagy izgalmak lesznek még itt. 9 perc a harmadból.
Az időmérő első harmadának végén kijött csak azért, hogy a felrakott gumikat melegítse, valószínűleg elöl voltak fent a hátulra szánt gumik, visszament, gyorsan cseréltek, kapott egyet előre is, és durr bele.
A hétvége legjobbja.
1:25,109-cel kezd, de gyorsan meg is előzi Yvan Muller, majd aztán Thed Björk is. Michelisz nem nyugodhat meg, ötödik hellyel kezd, de tud még jobbat az 1:25,211-nél.
Lehet négy Hyundai a legjobb ötben?
No nem az élen, ahol négy Hyundai zárt. Kiesett viszont Esteban Guerrieri, Tom Coronel, John Filippi és Aurélien Comte is, de íme a teljes kiesősor a 13. helytől kezdve:
Guerrieri, Coronel, Filippi, Homola, Lessennes, Comte, Szabó, Berthon, Dupont, Nagy, Giovanardi, Panis, Morbidelli.
Spórolt a gumikkal, a kocsival, az idegekkel, csak 9 kört volt kint a pályán. Csak a korán kieső Denis Dupont ment kevesebb kört Michelisznél, aki nagyon hatékony.
Szabó a 19. helyen most, Nagy Norbert a 22. az utolsó másodpercekben.
Több nem is lehetne, mert négy Hyundai van a mezőnyben, iszonyatos márkafölény. Kijön Michelisz is a végére, nehogy baj legyen.
Elég furcsán pördült meg a rázókő miatt a Peugeot, kilinccsel ment rá a falra, de nem volt túl nagy csattanás szerencsére.
Messze a továbbjutástól a két Zengő-pilóta.
És az első öt autóból négy Hyundai, elég beszédes adat. Egyedül Rob Huff fért be más kocsival a top 5-be, az angol pilóta negyedik a Volkswagennel.
62 ezreddel jobb csapattársánál, Björknél, és Micheliszt is csak 129 ezreddel előzi, nagyon együtt a három Hyundai az élen.
Michelisz kivár, továbbjutásra áll, nem siet, de valószínűleg a végén még kijön majd biztonságból, attól függően, hányan és mennyit gyorsulnak.
Ami azt jelenti, hogy kereken egy tucat versenyző esik majd ki, és ugyanennyi jut tovább. Esteban Guerreri, Mehdi Bennani és Pepe Oriola áll most kiesőhelyen azok közül, akit továbbjutónak várnánk, de James Thompson is beférhet a legjobb 12-be.
Nincs messze ettől az amúgy a tegnapi időmérőt is nyerő Thed Björk, hiszen a címvédő világbajnok 1:24,796-nál jár.
Hiába lépett a fékre, nem állt meg a kocsi alatta, mondja a belga most a kamerák előtt. Szerencsére rendben van, a kocsi viszont nem úszta meg, lehet, hogy a futamok is veszélybe kerültek, mert nem tudják majd időben megszerelni az Audit.
Most vitték el az Audit, még megnézik, hogy minden rendben van-e a kerítéssel.
14:56 van még hátra ebből a harmadból.
Mondjuk Dupont Audija még mindig nincs fent a teherautón, de legalább közben már foglalkoznak a betonkordonnal is. Aztán majd jöhet még a takarítás, mert elég sok folyadék kijött a kocsiból.
Björk, Michelisz, Muller, Vernay, Vervisch, Tarquini, Filippi, Ehrlacher, Shedden, Huff, Coronel és Comte a top 12 most, de 1,003 másodpercen belül van a legjobb 16, tehát lehet még komolyabb mozgás a továbbjutást jelentő helyeken.
Elég nagy a féknyom az Audi mögött.
Red flag! Session stopped! #WTCR #Oscaro pic.twitter.com/HvV4AonYBH
— FIA WTCR / Oscaro (@FIA_WTCR) April 8, 2018
Szűk a pálya, minden mentés idejére piros zászlóznak, mert nincs hely a munkagépeknek.
Vagyis három Hyundai az élen. Denis Dupont pedig a falban az első szektorban, egyelőre sárga zászló, de lehet, hogy megszakítás jön.
De már ő is mért körön a pályán, mindjárt csatlakozhat az élmezőnyhöz az 56 éves olasz.
67 ezreddel előzi Micheliszt, gyorsan javulnak a körülmények, már Jean-Karl Vernay is Yvan Muller előtt.
Azonnal továbbnyomta az előbbi jó köre után, már hat tizeddel veri a mezőnyt.
119 ezredet javít Muller idején, most ő vezet.