Guerrieri szúr be a negyedik helyre, a Münnich Motorsport argentin pilótája 9 tizedre Michelisztől.
Guerrieri, Michelisz tavalyi csapattársa indul majd a második helyről, a világbajnok Björké a harmadik kocka, a negyedikben Michelisz idei csapattársa, Tarquini.
A Boutsen Ginion fiatal pilótája az ötödik helyre jön fel. Leintik közben az időmérőt, a megkezdett köröket be lehet fejezni.
Javulóban a Honda, már nincs akkora Hyundai-uralom az élen. Micheliszt továbbra sem fenyegeti senki.
Nincs egyedül, az előbb Bennaninak is lengették a fekete-fehér zászlót.
Két magyar a top 10-ben, Michelisz első helye nem, Nagy nyolcadik pozíciója viszont nagyon kellemes meglepetés.
John Filippi Cuprájából estek le darabok, miután eltalált egy gumibálát.
Bejnamin Lessennes, a mezőny legfiatalabb pilótája jön fel a Hondával. Közben már Björk a második, Michelisz előnye 419 ezredre fogyott.
Guerrieri szúr be a negyedik helyre, a Münnich Motorsport argentin pilótája 9 tizedre Michelisztől.
2 tizeddel verte a második szektor végén saját idejét, de inkább nem fejezte be a kört, visszament a garázsba.
Neki és Bennaninak nincs még ideje, de mindketten a pályán most.
A M1RA szabadkártyása a nap meglepetése. Ezzel egyébként az első öt helyen Hyundaiok most.
Nagyjából ez lehet a maximum ezekben a kocsikban.
Michelisz, Tarquini, Björk és Muller a legjobb négy 12 perccel az időmérő kezdete után.
Tassitól egy, Szabó Zsolttól két kört vettek el eddig, Tassi a 26., Szabó a 25. helyen, neki van egy mért köre, Tassinak és Nagy Dánielnek, a két magyar szabadkártyásnak még nincs. Sőt, Mehdi Bennaninak sincs, mert az ő mért körét is elvették, mindannyian a 11-es kanyarban csúsztak ki négy kerékkel.
444 ezreddel veri saját csapattársát, Gabriele Tarquinit, 1:52,64 az ideje.
1:53,674, ezen még lehet javítani, reggel Michelisz egy másodperccel volt ennél gyorsabb a szabadedzésen. Muller mögött két Honda, Ehrlacher és Guerrieri, majd a zengős Nagy Norbert a negyedik 5 perc után.
Valószínűleg kerékcsere miatt, így is van, mennek fel az új gumik a kocsikra.
Majd csak a futamért.
Pörög a 30 perc, Micheliszéké az első box a garázsban, előttük tehát nincs forgalom, amit figyelni kéne.
Változott a WTCC-ben tavaly megszokotthoz képest.
Szombatonként is van már egy időmérő, majd egy futam. Az időmérő 30 perces, nincsenek benne kiesők, vagyis elég nagy forgalomban kell jól teljesíteni. Ez az időmérő a szombati futam rajtsorrendjét határozza meg.
Vasárnap rendezik az eddig megszokott, három részre szabott időmérőt, amiben előbb 12-re, majd 5-re fogy a mezőny. A top 10-et megfordítva indul az első vasárnapi futam, majd jön a második vasárnapi futam is.
A BRC Racing Hyundaiával Michelisz Norbert, illetve a Zengő Motorsport két Cuprájával Szabó Zsolt és Nagy Norbert a WTCR állandó indulói, melléjük csatlakozott még két szabadkártyás pilóta, a M1RA-tól Nagy Dániel, és a KCMG/Hell Racingtől Tassi Attila.
Ők ketten egyébként a TCR Európa-kupában versenyeznek majd, annak a szezonja május 4-5-én indul.
6 tizeddel verte a mezőnyt az első szabadedzésen.