A városi futam hátránya, hogy nincs dedikált műhely. Michelisz kocsiját a sérült bukókeret miatt el kellett vinni a pályáról, kivágni a sérült részt, behegeszteni a jót, majd visszavinni, és újrahomologizáltatni az FIA szakembereivel. Hát, ezért mondta szombaton Michelisz, hogy veszélyben az indulása, de ott volt az időmérőn, és ott van most a rajtnál is.
A hátsó sikán előtt lassított valaki túl hirtelen, hátulról belejött Benjamin Lessennes, majd egy Audi is félreállt, amiatt is lett egy kisebb koccanás.
Muller és Mat'o Homola szorongatták, a végére Homola előzte meg Mullert.
Muller nem tudott egyből előzni, Shedden tartja az első helyét. Michelisz tartja a kilencedik helyét a csapattárs Gabriele Tarquini mögött.
Mindjárt indulunk, az első sorból kezdő Yvan Muller lehet a futam győztese, tegnap is nyert egyet, miután kisebb szerencsével beragadt a rajtnál, és így kimaradt a tömegbalesetből.
A városi futam hátránya, hogy nincs dedikált műhely. Michelisz kocsiját a sérült bukókeret miatt el kellett vinni a pályáról, kivágni a sérült részt, behegeszteni a jót, majd visszavinni, és újrahomologizáltatni az FIA szakembereivel. Hát, ezért mondta szombaton Michelisz, hogy veszélyben az indulása, de ott volt az időmérőn, és ott van most a rajtnál is.
Lassan indulnak a felvezetőkörre. Egy-kocsi még csak most érkezik.
A második, a főfutam pedig 13-körös, és mindegyiken teljesíteni kell a dzsókerkört mindenkinek egyszer.
A Leopard Lukoil Racing pilótája volt a tizedik leggyorsabb az időmérőn az Audival.
Végig jegelte a szombaton megsérült karját a vasárnapi időmérőn, ráadásul láthatóan egy nagy kötés is van a jobb kezén. Az időmérőn ennek ellenére jó teljesítményt nyújtott, de egy versenytáv hosszabb terhelést jelent.
Amikor reggel kijöttem a pályára, és megpróbáltam tekerni a kormányt a sérült csuklómmal, az első húsz másodpercben biztos voltam benne, hogy nem tudom megcsinálni az időmérőt.
Aztán végül kaptam fájdalomcsillapítót, és egy-egy körökre meg tudtam oldani a feladatot, de őszintén szólva sejtésem sincs, hogy versenytávon bírni fogom-e a gyűrődést.
A mai pályafutásom eddigi legnehezebb időmérője volt, a második helynek ezért is örülök nagyon, mert nem hittem, hogy összejöhet. Mindent megteszek a futamokon is, amíg bírom, csinálom!
– írta Facebookon a magyar pilóta.
Thed Björk gyorsan maga mögött tudta hagyni a szombaton történteket, de ehhez kellett az is, hogy az Yvan Muller Racing szerelői óriási munkát végezzenek a kocsin. Ugyanígy tettek a BRC Racingnél Michelisz Norbert kocsijával, ott a bukókeretet kellett javítani, de a hétvége kezdetéig az összetettben vezető Yann Ehrlacher Hondáját is alaposan ki kellett kalapálni a Münnich Motorsport garázsában.
Így nézett ki Björk kocsija szombaton: