Tovább vécéznek a fiatalok a Facebook miatt
Egy hétfőn megjelent tanulmány szerint az Egyesült Államokban élő, 18 és 24 év közötti fiatalok 32 százaléka a legszívesebben a fürdőszobában, illetve a mellékhelyiségben lóg a közösségi hálózatokon. A kutatási eredmény egy időben jelent meg a marketingkutatással foglalkozó Nielsen és a NM Incite felmérésével, akik megfigyelték, hogy a 25 és 34 év közötti felnőttek 51 százaléka az irodában használja a közösségi médiát, ami magasabb, mint bármelyik vizsgált korcsoporban.
A Facebook és a Twitter eléréséhez használt elsődleges platform továbbra is a számítógép, de a Nielsen blogján olvasható jelentés szerint az elmúlt években jelentősen megnövekedett a tabletet és okostelefont használók aránya is. A válaszadók 46 százaléka a telefonjáról csatlakozik a hálózathoz ami 9 százalékos növekedés az egy évvel korábbi eredményhez képest. Az Apple Ipadje ugyancsak népszerű eszköze lett a közösségimédia-használatnak: míg 2011-ben csupán 3 százalék volt a felhasználók aránya, ez mostanra 16 százalékra nőtt.
Az Egyesült Államokban továbbra is magasan a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal. Ennek ellenére a Pinterest népszerűsége is rohamosan növekszik; az oldal látogatószáma az elmúlt évben jelentős, 1047 százalékos növekedést produkált.