Sós kút, szélvédő
Eaves sietve kihalászta kameráját és szomorúan látta, ahogy a nyolcszáz dolláros eszköz életjelei elenyésznek és minden fénnyel kapcsolatos részét ellepi a pára. Mivel emberünk sajnálta a dolgot és bízott az új-mexikói levegő gyógyító hatásában, először is kompresszorral kifújatta a gépből a vizet, majd a teljesebb száradás érdekében a napon hagyta. Mivel a száradás nem volt teljes, Eaves éjszakára a gáztűzhely fölé helyezte a Nikont.
Pár nappal később - hogy a pára távozását elősegítse - Eaves kocsija szélvédőjére szigszalagozta a kamerát, amely pár hét sivatagi autózás után olyan volt mint új korában, egy részlet kivételével: az eszköz minden képhez véletlenszerű effektet kevert.
Natural born tweaker
"Az első kép, amely megjelent a kijelzőn, más volt, mint bármi, amit azelőtt láttam. Nem volt torz vagy szétesett, de olyan színek és minták jelentek meg rajta, amit más nem lát." - meséli Eaves az ujjáéledés pillanatait a Wirednek - "Csodálatos érzés volt. Az évek lehullottak rólam. Úgy éreztem magam, mint egy gyerek, aki először látja a világot."
A szakember azóta nyolcezer fotót készített elszállt masinájával. Miközben a képeiből válogatott kiállítás Tennessee-ben turnézik, Eaves különböző fényképészklubok meghívásait teljesítve járja Amerikát.
"Ezek igazi mágikus fotók, amelyeket egy mágikus fotós készített. Farrell munkája és szellemisége inspirálólag hat rám" - értékelte a piktúrákat Bruce Dale, a National Geographic fotósa.