Stratégiát vált és átszervezi részlegeit a Nokia, ami a magyar leányvállalatot is nagyban érinti, januártól ugyanis Budapestről irányítják a dél-kelet európai piacot. Greig Williams, a Nokia immár regionális vezetője csütörtökön elmondta, hogy tizenegy ország piacát felügyeli a magyar csapat, ők felelősek a regionális marketingért, termékbevezetésekért, ügyfélszolgálatért, és a kommunikációért. A hatvanfős csoport háromnegyede dolgozik Budapesten.
Greig Williams még nem mondhatott konkrét számokat 2007 utolsó negyedévének üzleti eredményéről, mert csak január végén végeznek az elmúlt év értékelésével, de a magyar eladásokkal kapcsolatban elhangzott, hogy a társaság az első N95, az E90 kommunikátor, illetve az új, nyolc gigabájtos N95 sikerén a társaság igencsak meglepődött. Greig Williams szerint a magyarokat nagyon érdekli, hogy mit találnak a weben, és a mobilon internetezve háromszor többet kattintanak, mint a nyugat-európaiak. Az igazgató szerint Magyarország az élen járhat a mobiltévézésben. A napokban több százan kezdik el kipróbálni a szolgáltatást, miközben olyan nagy országokban, mint Anglia, alig néhány tucat fős tesztek voltak, mondta lapunknak Greig Williams.
Négy területre koncentrál 2008-ban a Nokia: a mobiltelefonok piacán próbálja megtartani vezető pozícióját, növelni próbálja jelenlétét az online szolgáltatások terén (Ovi), gyorsítani akarja az üzleti és vállalati termékek elfogadását, illetve a Nokia Siemens Network segítségével igyekszik minél jobb végponttól végpontig terjedő szolgáltatást nyújtani.