33 találat az Indexről, és a környékéről.
2020. december 11., 16:48
Nem minden hibrid egyforma. Van olyan is, amit azonnal megkívánsz, pedig biztos, hogy többet fogyaszt, mint a mai autód.
Felvázolták az új motorszabályokat.
A japánok nem boldogulnak, vészmegoldás az utolsó tesztre.
Nyolcszáz lóerős lesz, KERS-es, és ha tippelhetünk egy merészet, le akarja majd nyomni a 911-est.
A mechanikus rendszer a svédek szerint akár 25% fogyasztáscsökkenést is eredményezhet.
A képek mellé most már adatokat is közölt a McLaren az új P1-esről. Az ereje félelmetes lesz.
Dízel-elektromos hibrid az erdőben: ki mondta, hogy a vasút elmaradott és nem fejlesztik?
Nem ilyen vezetési élményre vágynak az ügyfeleink, úgyhogy a 911-esnél minden marad a régiben.
Húsz százalékkal kisebb fogyasztást és plusz nyolcvan lóerőt ígérnek a svédek, pár éven belül.
Úgy tűnik, nem csak kísérleti technológiáról van szó: az összes változatban felhasználják az F1-ből ellesett ötletet.
Ausztráliában a Red Bullnak nem kellett a plusz 80 lóerő, Malajziában igen: hajszállal a bajnoké a pole.
Szegény Kubica, vajon mi várja majd itt jövőre, ha visszajön? Akciót akarnak a fontos emberek, csak közben annyira öntözték a káposztát, hogy a kecske beledöglött.
Az RBR nem használta spéci KERS-ét, csapatfőnöke nem lövi le a poént a rajt előtt: "nézzék a tévét".
2011.03.24. 21:50 Módosítva: 2015-05-18 02:01:45
Új gumi és állítható szárny nehezíti a futamokat, a taktika felértékelődik. A Red Bull, a Ferrari gyors, Merci is, és van egy Ross Brawnja. Rajt péntektől.
2010. december 20., 13:28
A KERS a menet közben állítható szárnnyal beválik.
2009. augusztus 30., 20:40
A finn tudta, egyetlen esélye, hogy a biztonsági
autó után leelőzi Fisichellát: megnyomta a KERS-t.
Gyenge eredményekkel, KERS nélkül nem éri meg a gyárnak az istálló, az év végén kiszállnak.
Május közepén mutatták be a nagyközönségnek a stuttgarti márka lexusluxuslimuzinját.
Az európai gyártók lassan egy évtizede érdeklődve, de kissé lesajnálóan szemlélik a japánok vergődését az akkumulátorokkal.
A csapatok megegyeztek, jövőre egyik sem használja a plusz 80 lőerőt jelentő rendszert.
Villanymotor, lendkerék, vagy mégis benzin hajtja tíz év múlva az autókat? Kinek használ a KERS és mikor építik be végre a Clióba?Vélemények azonos című írásunkról.
Röpke videó a Williams versenyautók elektromos-lendkerekes KERS-rendszeréről
2008. április 27-én győzött a finn legutóbb. Csak 3. leghosszabb nyeretlenségi sorozata a mostani.
Trullié az 1. rajtkocka, Vettel 3. Button előtt. Hamilton az 5. időt futotta, hátrébb az olaszok.
Alonso 2. lett a délutáni edzésen, Bahreinben. Erős a Toyota, a Brawn, Massa 16., Raikkönen 18.
A Ferrari pénteken Massa gépébe szereli a plusz lóerőt adó rendszert, a finn könnyebb autót kap.
A sivatagi pálya tökéletes a rendszerrel, a BMW, a McLaren, a Renault, a Ferrari is magára találhat.
Kínába nem vitték el a KERS-t, fél másodpercet vesztenek körönként. Raikkönen odaszólt miatta.
KERS-sel megy a McLaren, a Renault, a Ferrari, a BMW az Ausztrál GP-n. Bajnokok mesélik, hogy.
A KERS miatt előnyben a pehelysúlyú Massa, míg Alonso és Raikkönen izzad a könnyebb autóért.
2008. december 12., 10:58
A BMW-nél pofásabb, de csak a fele van kész. Igen furcsa keréktárcsát is kap a Forma-1-es gép.
2008. november 13., 13:24
A Williams elsőként próbálta ki a 2009-es szabályok szerint átépített gépét, ami a 90-es éveket idézi.