Megérkeztek az első új agglomerációs buszok
A BKK és a Volánbusz közötti szerződés alapján 2014 tavaszán 135 új autóbusz áll forgalomba.
A BKK és a Volánbusz közötti szerződés alapján 2014 tavaszán 135 új autóbusz áll forgalomba.
Az agglomerációs járatok új szolgáltatója a Volánbusz lesz. Mind a 135 busz alacsonypadlós.
Fotók: Batár Zsolt - további képek itt. Ránk cuppant az építészeti világsajtó.
A képet Orosz Péter tolta ki a Cinkre és rajta van minden, ami egy valamire való agglomerációs olajmilliomost megillet: műkő olajkút "műkő-cowboykalappal, műkő-viszkisüveggel és Jockey Ewing lézergravírozott portréjával".
A törökbálinti betoncsontváz ma minden valamirevaló válogatásba belekerül, amely a fővároskörnyéki bedőlt projekteket, meg tátongó építőipari sebeket gyűjti össze.
Már csak 2000 ingatlant vesznek a budai agglomerációban. Érd olcsóbb, Nagykovácsi, Budaörs drága.
"A készpénzzel fizető, de a nem kifejezetten tehetős vevők korát éljük.
Mi legyen Budapest jelképe? A stilizált hajómalom! - említette az ötletet nem is olyan rég a Vízparti fejlesztések blog.
Tarlós pénzt nem, csak ötleteket kapott a polgármesterektől a vállalat finanszírozására.
De Érdről és Dabasról sem túl jó bejárni vonattal.
A még folyó építkezéseket lelassították, a tervezettek elindításával pedig egyelőre várnak.
Sokan visszaköltöznek az agglomerációból, egyre nagyobb a külföldiek és a romák aránya a fővárosban.
Európa az országhatároktól független kisebb régiók hálózata lesz, ahol közösen gyűjt szemetet, olt tüzet szlovák és magyar. A Magyar Tudományos Akadémia a határmenti együttműködéseket, a beköltöző szlovákokat vizsgálja.
Élelmes vállalkozóknak már most érdemes levédeni a Trianon Kabarészínpad, a Hirosima Mulató és az Auschwitz Vidámpark ötletét, mert ha egy tömegkatasztrófát idéző élménypark jó üzlet lehet, akkor ezek is befuthatnak.
Ha magyar Manhattan-ről van szó, akkor az általában Csepelt jelenti (annak ellenére, hogy húsz éve csak tervek vannak), bár olykor-olykor angyalföldi és ferencvárosi felhőkarcolókról is keringtek hírek.
A legnagyobb hajó egy levágott szárnyú Fecske.
Egy ártatlannak induló bejegyzés kommentjeiben alakult ki "körútsovinisztázásba", illetve "az már nem is Budapestbe" hajló vita a XVII.
Mi is nagy lelkesedéssel, meg egy rövid szösszenettel fogadtuk a hírt, hogy a Vidámparkot elfoglalja az Állatkert, és a Szellemvasútban tevék ijedeznek majd, a Hullámvasúton meg pingvinek cikáznak.
Leküzdve, hogy helyenként a felháborodás, helyenként röhögőgörcs kerítsen minket hatalmába, tökéletes pókerarccal bemutatjuk az összes általunk ismert eddigi metróelképzelést - se kritika, se vélemény.
Szakértők szerint a kivándorlási hullámnak vége, de van, ahol ez még nem látszik.