Androiddal gyilkolják meg az autóipart
Beszéltünk az autónkhoz, az meg visszapofázott, hogy kapcsoljunk már hatosba. Egy félokos autóból kiindulva néztük meg, miként foglalják el a robotok a sztrádákat.
Beszéltünk az autónkhoz, az meg visszapofázott, hogy kapcsoljunk már hatosba. Egy félokos autóból kiindulva néztük meg, miként foglalják el a robotok a sztrádákat.
Az autóipar nem akar úttörő lenni, de a magyar NNG az volt: szembement a gyártókkal, hogy a Daciától a McLarenig minden autóba minőségi navigáció kerüljön. A székházukban jártunk.
Ingyen navigálni, netkapcsolat nélkül? Bizony lehet, és nem kell iGO-t sem lopni hozzá. Leteszteltük a programokat.
Hány autóban van magyar navigáció, jön-e az androidos iGO és miért került bele a japán iGO-ba a drótos telefonkönyv? Látogatás és titkok az NNG-nél.
Azért még maradt néhány szürke folt, de legalább már tervezhető az útvonal.
Minden korábbinál pontosabb, egy centiméteren belüli helymeghatározásra lehet képes a Beidou.
Integrált rendszere navigációt, zenét és internetet biztosít. Egyelőre rejtély, hogy mitől lesz vonzóbb egy modern okostelefonnál.
Óceánjárókat, repülőket lehet eltéríteni hamis szignállal, mutatta meg egy éles kísérlet.
A Garmin hordozható HUD-ot dob piacra, amely a szélvédőre vetíti a navigációs szoftver utasításait.
Navigációs appokról tart rendezvényt a Telenor, ahol ez is kiderül. És ott lesz a Google utcafotózó triciklije is.
A nyáron megjelenő új változatban könnyebb lesz gyors útvonalakat és menő helyeket találni.
A nyolcvanas években még csak a TV-ben fordulhatott elő, hogy egy autó kövesse az utasításainkat, de hol tart a technika ma? Még mindig csak vágyálom, vagy csak egy X a jövő évi extralistákon?
Utcanévbeíró tanfolyam a Toyota Touch&Go navigációjáról, nagyvárosi ficsúroknak. Ugyanitt javuló csomagtartó.
Gagyit vettem, most szívok.
A napkő egy 400 éve elsüllyedt brit hajó rakteréből került elő, eddig csak mítoszok szóltak róla.
A rovar az égi objektumok fénye alapján tájékozódik, miközben a trágyagalacsint görgeti.
Szabad ég alatt tíz centiméter, épületen belül három méter lesz a mérések pontossága.
A gép két algoritmussal, giroszkóppal és lézeres távolságmérővel állapítja meg, hol van éppen.
Finn mérnökök rákoktól lesték el az épületen belüli tájékozódáshoz szükséges trükköket.
A legviccesebb a Windows. Ebbe a csapdába az Exporer ikonra kattintva sétálhat be az ember. A készülék ekkor figyelmeztetőleg megkérdi, hogy tényleg akarod-e. Ha igennel felesz, az évszázad rejtélyét kell megfejtened.
Egy navigációs szoftver segítségével felmérjük, az ország mely részén van probléma a térerővel.
A brit tudósok által kifejlesztett Granny-Nav elkerüli a stresszes közlekedési helyzeteket.
Utána néztem az eredeti típusoknak, de azok csak cd-vel működnek, aminek szerintem nem sok értelme van.
Az iGO fejlesztőjénél, az NNG-nél rengeteg a titok, de kiderült: akkor is használhat az ember iGO-t, amikor nem tud róla. Az is kiderült, mi az a gyilkos vécé, és mi Moha bá jövője.
Alkalmazásokat összekötő navigációs platformot készített az NNG, de az ipar lomhasága miatt csak évek múlva találkozhatunk az új platformmal.
Megint kaptunk egy navit tesztre. Látszólag semmi újdonság a nagyobb képernyőn kívül, kezdetben így éreztem. Aztán jött a Spanyolország-próba…
A sikeres kudarcként értékelt küldetésben fontos szerepe volt a dokumentumnak.
A gyümölcsevő denevér nem az étel szagát követi, és akár 84 kilométerről is hazatalál.
A hét híre kétségkívül az, hogy már hazánkban is elérhető a Google-navigáció.
A szolgáltatás egyelőre androidos okostelefonokon érhető el.
A Beckernek nem kell jobbnak lennie, mint a Garmin. Az ára 35 ezer forint körül van, ennyiért bőven elég az is, ha egyáltalán működik.
A Nokia egy random generátort is beépíthetett a navigációba, mert kétszer nem adja meg ugyanazt az útvonalat A-ból B-be. Na de ennyire?
Nem csak BMW-ben lehet iDrive, ahogy okos navi sem. A legviccesebb az egészben, hogy akár a hátsó ülésről is kezelhető.
Hát kérem, itt van ez a Becker navi, szép, elegáns, meg okos. De most szétszedem, hogy mi kerül ebben ez negyvenezerbe! Mit tud, amit a Huszon ezres nem?!
Hogyan lehet frappáns, de olcsó megoldást találni a navigációs problémáimra? Vegyek navit, vagy egy okostelefont? Netán butát? Vagy olcsó, vagy praktikus, vagy jó. Egyelőre a három együtt nem megy. Egyelőre.
Hogyan lehet frappáns, de olcsó megoldást találni a navigációs problémáimra? Vegyek navit, vagy egy okostelefont? Netán butát? Vagy olcsó, vagy praktikus, vagy jó.
Az iGO My way navigációs szoftver fejlesztői a vállalat nevét azonnali hatállyal NNG Kft.-re változtatták.
A Pocket Guide hangos útmutatást ad a turistáknak a látnivalókról, és mindig arról beszél, ami éppen látható. A magyar alkalmazás 1,5 millió eurós támogatással fejlődik tovább.
Az okostelefonokba és az autókba beépített gps miatt fölöslegessé válnak a különálló navigációs eszközök.
A szoftver csak azt jelzi, hogy jó irányba megyünk-e, de az útvonalat nem árulja el. Így több ismeretlen helyet felfedezhetünk.
Turistáknak nagy segítség lesz, hogy idegen városban is könnyen navigálhatnak.
Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! – Yoda irányításával bárkiből Jedi lehet. Elmondja nekünk, melyik út vezet az Erő sötét oldala felé.
Ha letakarják a madár jobb szemét, akkor nem tudja, hogy merre van észak.
Nyolcmilliárd dollárból fejlesztik tovább a műholdas navigációs rendszert, amely világszerte több százmillió ember életét könnyíti meg.
Ez a két készülék az utolsó a régi modellek közül, amelyre elkészítették az Ovi Térképek ingyenes verzióját.
Egy pár száz dolláros kütyüvel blokkolható de akár manipulálható is a műholdas navigáció adatfolyama.
Egyre fejlettebb a magyarországi dugóelkerülő navigáció: ma már 14 ezer pontot figyelnek.
A finn mobilcég agyonvágja a különálló navigációs eszközök piacát. A térképfrissítést és a digitális útikönyveket is ingyen odaadja a felhasználóinak.
Több éves késlekedés után megkötötték a szerződéseket az európai gps-rendszer műholdjainak legyártására.