Még többet fog tudni rólunk a Facebook
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Gondolta volna, hogy egy fogsínt is lehet erotikus töltettel népszerűsíteni?
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Hanem hogy te mozgathatod a saját testeddel!
Valószínűleg még ön sem látta elégszer fintorogni a színésznőt, pláne nem röhögni. Itt a lehetőség.
Az új IKEA homlokzata lehetővé teszi, hogy az egész lakás egy hatalmas, megmászandó akadály legyen!
Összeszedtünk tíz plakátot, ami mellett lehetetlen csak úgy elmenni. Obama kétszer is feltűnik!
Egy hamis parfümmel bújtak ki a milliós szerződés alól. Az NFL-lel viszont saját magukat szívatták meg, de alaposan.
A suliban még nagyon pattanásos volt az énekesnő. Ez azért derült most ki, mert akné elleni krémet reklámoz.
A magyar modell esztétikájában semmi változás: bármit csinál, gyönyörű.
A bőrfehérítő-krém reklámok rendszerint alsóbbrendűnek ábrázolják a sötétebb bőrű embert, ez mostantól tilos.
Schiffer szerint ami állami cégek kommunikációja címén folyik húsz éve, az közönséges lopás.
Őszinte cégér Óbudán, csak bízunk benne, hogy a vezetékekkel jobban bánik, mint a ragasztószalaggal.
Itt egy zseniálisan sikerült Apple reklám-paródia az Ikeától, ami után ön is garantáltan szeretne egyet a 2015-ös katalógusukból.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
Közös parfümreklámban szerepelnek.
2,2 milliárdot költünk fogyasztószerekre évente.
Fiatalokat céloz meg a pezsgőt népszerűsítő kampány.
A főnökkel nem szabad cicázni! Ez a legfőbb mondanivalója a reklámsorozatnak.
Fontos, hogy egy reklám figyelemfelkeltő legyen, de némelyik egyenesen ijesztőre sikerült.
Az Auditól nem újdonság a jópofa hirdetés. Most is meglátták a kínálkozó alkalmat, hát lecsaptak.
Parfümjét reklámozza egy esőerdőben, a testére vízcseppek hullanak. Tényleg jól néz ki. Videó.
A fotón van minden, ami kell: szépség, bringa, kiskutya.
Mondhatnánk, hogy micsoda újítás ez a pánt nélküli sportmelltartó, de valószínűleg már ezt se olvassa épp.
Charlotte Rampling 68 évesen lett reklámarc. Különleges szépsége ma is inspiráló.
Aranyos. Bár ha már ennyire erőltetik benne azt a szegény hegedűst, akkor a zenében legalább egy vonásnyi lehetne belőle.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
Misty Copeland megindító reklámja nagyon terjed.
A ruhamárkák kreatívjainak nem jut semmi új eszébe, mert már a szex is unalmas.
Látszik, a taurint is túl lehet adagolni.
A modell ráadásul félmeztelenül fetreng, és olyan hangon szól hozzánk, amit soha nem felejtünk már el.
A tévénézési szokások változásával a poénkodó és tényközlő reklámok ideje lejárt, a reklámszakemberek azt akarják, hogy bőgjünk. De miért?
És az Apple Sirijének jut a buta liba szerepe, míg Cortana játssza a mindentudó okos nőt.
David Duchovnyt szétszedik az internetezők és a sajtó, mert oroszbarát sörreklámban szerepelt.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
Felháborítja, hogy mennyire tárgyiasítják a nőket a reklámokban? Nézze meg, mi történik, ha férfiakkal helyettesítik őket.
Van, akivel mindent el lehet adni: szar ételt és egészségtelen gyorskaját is.
Elég egy YouTube-ra feltöltött videó, és egy kis szerencsével bármilyen hülye milliós nézettségeket tud elérni, majd a reklámokkal több raklap pénzt keresni – tartja az online népi bölcsesség. Utánajártunk, mi igaz ebből.
Űr-Messi küzd az idegenekkel és meztelen emberek táncolnak az utcán az amerikai Adweek toplistáján.
A tábla elég vicceskedő, de a poén mögött azért érezni a szomorú valóságot.
A pornóproducer blogot indít, ebből az alkalomból jelentkezőket keres, akik kávéznának, beszélgetnének vele.
A Dolce and Gabbana fotózta a színésznőt, aki fekete-fehér pöttyös, szűk ruhában pózolt. Videó.
Ha ön erre azonnal rávágja, hogy "ja, kisgyerek, meg kutya", mi hozzátesszük, hogy "...meg citrom és gombafelhő". És persze a Maslow-piramis kiváló ismerete.
Rázúdult a népharag egy gyerekruházati cégre, miután elég szerencsétlenül sült el a legutóbbi reklámjuk.
Christiano Ronaldo és David Beckham helyett átlag angol férfiak bújtak a menő alsógatyákba.
A Leo Burnett reklámja egyszerű de nagyszerű lett.
Jócsajokkal reklámozza termékét az Akrobatx gárdája, nehogy a mellre figyeljen, nem az a lényeg!!
Összetörik egymást vagy megmentik őket az asszisztens szolgáltatások, miután kapitulálnak a vezetők? Eddig ez az év autós reklámja.
Fontos dologra mutatott rá egy újonnan készült reklám.
Egy kislány, aki azt hazudja, hogy neki már megjött, és egy anyuka, aki emiatt egy bulival szivatja meg őt.
Az énekes sört reklámoz, de több termékhez is boldogan adja arcát, ha kifizetik.
Saját köldökzsinórját vágja el egy újszülött egy indiai telekommunikációs cég reklámjában.
Ha vezetsz, ne is gondolj a telefonra. Használj kihangosítót, vagy halkítsd le indulás előtt. A pittyegés is ölhet.
Egy vegasi sztripklubnak csináltak hírverést Rodmannel és bikinis csajokkal.
Van egy kiskapu, amivel ki lehet kerülni a sarcot.
Kivételes eljárásban átment a javaslat.