Nem szeretünk neten bankolni
De azért már egyre többen használják az internetet banki ügyintézéshez.
De azért már egyre többen használják az internetet banki ügyintézéshez.
A lehető legolcsóbb, kifutó és akciós tévéket vesszük a vébére.
A vállalatoknak az ötvenesekre lehet érdemes koncentrálni, nekik van pénzük Magyarországon.
Az emberek harmada be sem megy az üzletekbe. 30 feletti férfi már csak elvétve jár plázába.
Minek vegyen sonkát húsvétkor, ha úgyis kap a szüleitől? Csokit egyre kevesebbet veszünk.
Választások előtt mindig megugrik a fogyasztói bizalom, de most már több mint egy éve nő.
A kiskereskedelem 3 százaléka online. Leginkább könyvet, mozijegyet és kütyüt veszünk.
Házimozi, DVD-lejátszó, kamera, és MP3-lejátszó már alig kell valakinek.
Az egységár nem segít, ha kapszulás, por formátumú és folyékony formátumot kell összehasonlítani. Egy egyszerű jelölés azonban igen, ezzel máris kiszámítható, melyik terméket érdemes venni.
Tavaly tényleg jobb kedvünk volt, de most úgy tűnik, megint romlik.
A digitális átállás megdobta a piacot, vesszük az smartot és a 3D-t, ötödével nőttek az eladások.
Csak Németországban az évi 3 ezer új termék negyede se marad meg másfél év múlva.
Csúszunk lefelé, a horvátok és a törökök is több pénzt költhetnek. Térképen a szétszakadt ország.
A politikusokban, bankárokban és újságírókban bízunk a legkevésbé. A tűzoltókban a leginkább.
Nyugdíjas korukban a városiak inkább tanulnának, a képzettebbek inkább utaznának.
A húsevés jól leírja a társadalmi státuszt, szárnyasokat mindenki eszik, marhát csak a gazdagok.
Egy iskolatáska nagyjából 4000 forint, a golyóstoll drágább lett, a körző olcsóbb.