Csúszik a Combinókra szánt Futár és belső kamera
A prototípus szerelése már tart, wifi is lesz.
A prototípus szerelése már tart, wifi is lesz.
Mostantól valós időben mutatja a térkép, hogy merre járnak a BKV járatok.
Nem az a kérdés, hogy valaki hogyan lesz lány, mert azt még értjük.
1536 buszon, 612 villamoson, 145 trolin van fedélzeti egység, 263 köztéren kijelző.
Androidra iOS-koppintás került, hiába tud valós adatokat, nehezen használható.
A BKK szerint már csak néhány kisebb szoftveres javítás maradt hátra. A Combino viszont csak jövőre csatlakozik a rendszerhez.
Pár másodpercenként frissül a FUTÁR új térképe.
Elindult a Futár weblapja, élő forgalmi adatokat kapunk, írják azt is, ha gond van.
Az elektromos szállítóbringa, az e-cargo 50 forintból száz km-t tesz meg. A Hajtás Pajtás pályázati pénzből tesztel teherbicikliket, 150 kilót is elbírnak.
A volán mögül nézve nem különböznek, pedig nem csak futárok ők. Fegyverszakértő, programozó, térinformatikus, zenész. Betekintés a budapesti bringások világbába.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
Szívemre tett kézzel mondom, hogy én nagyon szeretem a Futárt.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Lejárt az újabb határidő, de 300 villamos felszerelésével nem készült el a kivitelező. Kötbér lesz.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
A gyorsan népszerűvé vált weboldal csak szimuláció, viszont tényleg készül az igazi változat.
A körúton örökítette meg magát két biciklis futár, amint a villamosok közötti szűk rést használják gyorsító sávként.
Sőt, hamarosan 40 Mercedes buszba is. A hangbemondás már most is műholddal megy.
Márciusra teljes gőzzel fut a FUTÁR. 92 %-on áll a BKV-BKK hatmilliárdos informatikai megaprojektje.
Fotó: BKK Facebook Az évtized legfontosabb közlekedési fejlesztésének nevezete a BKK a Futárt (forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer), ám a nyár óta nem nagyon hallani róla semmit.* Megkerestük hát a rendszer szállítóját-fejlesztőjét, hogy megkérdezzük, hogy áll most a rendszer.