Merci: Elfogadhatatlan, ahogy rajtolunk
Ha technikai segítséggel is gondjuk volt, mi jön, amikor már csak a versenyzőiken múlik minden?
Ha technikai segítséggel is gondjuk volt, mi jön, amikor már csak a versenyzőiken múlik minden?
A Mercedes német pilótája egyszer sem állt még dobogón a Hungaroringen, pedig tavaly még az első rajthely is az övé volt. A pálya kihívásairól, az elátkozott pole-ról, és arról beszélt nekünk, mi a legfontosabb a magyar futamon. Interjú.
Megy a 3. szabadedzés, majd következik a Magyar Nagydíj 30. időmérője a Forma-1 történetében. Kövesse percről percre az eseményeket!
Pénteken indul a jubileumi Forma-1-es hétvége a Hungaroringen.
Idén rendezik a 30. Forma-1-es futamot Magyarországon, de milyen is volt az első? Ilyen: itt végigkövetheti szinte körről körre, hogyan kezdődött az F1 a Hungaroringen. Pályán Prost, Mansell, Senna, Piquet, Berger, mind a pályán.
A Belga Nagydíjtól kezdve már csak a pilótán múlik minden a rajtoknál.
Megvan, ki minden idők és a mostani kedvenc pilóta. Sikerült rávilágítani a legégetőbb gondra is.
Neki az üzemanyaggal, Rosbergnek a fékekkel kellett vigyáznia. Vettel nagyon gyors volt, de hátulról csak az ötödik helyig ment. A nagy baleseteket megúsztuk, a McLarennél kiborult Alonso.
Grosjean manőverét nem mérte fel jól a monacói célegyenesben, ezen múlt a futamgyőzelem is.
Érthetetlen kerékcserével vesztette el a győzelmet Hamilton, csapattársa futamgyőzelmet, Vettel egy második helyet kapott ajándékba Monacóban.
Az új F1-szabályokról nagy vonalakban.
A 90-es évek lánycsapatból csak Baby Spice jött el Ginger Spice eskülvőjére, Beckhamné nem.
De csak akkor, ha ők szabhatják a feltételeket.
Ritka unalmas volt a Spanyol Nagydíj, a németet senki nem tudta megszorítani sem. Hamilton sima második, Vettel harmadik.
A Merci-főnök elővette a "Mi lenne, ha" magyarázatot a Hamilton-Rosberg harcra.
Ralizni nehezebb, mint az F1-ben versenyezni, mondja Kimi Räikkönen, aki az idén újra ütőképes Ferrarit vezethet. Jó passzban csíptük el Budapesten, ahova egy 2010-es Ferrarit meghajtani érkezett. Interjú.
Az angol idén már harmadik futamgyőzelmét szerezte, Kimi Räikkönen viszont az elmúlt két év legjobb versenyével újra dobogós lett. Rosberg a harmadik, csak közöttük volt nagy izgalom, az élen nem.
Ecclestone a régi V8-asokat akarja, a csapatok nem változtatnának. De jöhet az 1000 lóerő.
Erősítettek a Mercik, a Ferrarik visszacsúsztak.
Ha Vettel világbajnok lesz, az viszont már más helyzet. De a brit csapattól akar visszavonulni.
Sárgával békítené a Red Bull a motorgyártóját.
A pilóták szerint a stratégia, a főnök szerint a kocsi volt a gond. Egy sima vereség kikezdi őket?
A Ferrari tökéletes taktikát választott a németnek, aki Hamiltont és Rosberget is könnyedén verte az első helyért a Maláj Nagydíjon. A 17 éves Max Verstappen lett minden idők legfiatalabb F1-pontszerzője, a McLaren megint szenvedett.
A holland pilóta lemondott a 2015-ös szerződéséről, de az F1-karrierjének végétől tart.
Newey szerint kilátástalan a helyzet, Horner szerint vezethetetlen a franciák motorja.
Rajt-cél győzelmet aratott, mögötte viszont volt történés bőven. A Manoron kívül hárman el sem indulhattak az Ausztrál Nagydíjon, majd további négy autó esett ki. Vettel dobogóval nyitott a Ferrarinál, a tavaly leégő Saubert az újonc Nasr támasztotta fel.
Mark Webber kimondta.
Az orvosok nem engedték indulni a finnt hátsérülése miatt, más sem kapja meg az autóját.
A Mercedes külön kategória, de a Ferrari-Williams párharc jó lehet. A McLaren-Honda egyelőre teljes leégés az ausztrál időmérő alapján.
Rosbergnél 6 tizeddel jobb, Massa már majdnem 1,5 másodpercre. A címvédő
Héttizedes előnnyel vágott vissza az utolsó edzésen, Rosberg csak a harmadik Vettel mögött.
A menedzsere szerint megfelelően halad a rehabilitáció, de nem szabad csodát várni.
Csak azért kerülhetett a naptárba, hogy Ecclestone egy kiskaput kihasználva kedvezzen a csapatoknak.
Mindkét Merci gyorsabb volt az utolsó edzésen, mint a valaha volt legjobb pole. De jön az eső!
A brazil pálya friss aszfaltja sok olajat engedett ki magából, ez nagyon veszélyes lehet, ha odaér az eső.
Egy év se kellett: Amerikában gyorsabb volt a pole, mint tavaly. Bár a gumik is segítettek.
Dupla visszasorolás kavarta meg a pontszerzőket. Perez már Brazíliára kapott büntetést.
Az Amerikai GP időmérője percről percre.
Őrült pletyka: 2016-ban, elképesztő pénzzel szállnának be a németek. A spanyol addig kihagyna egy évet.
A Japán Nagydíjon már videó is lesz a McLaren számára készített erőforrásról.