Tényleg, miért nincs még lezárva a magyar–horvát határ?
Bécsben félnek a menekülttranszportok leállásától, a magyar kormány pedig a négynemzetiségű alakulattal Orbán Viktor mellett demonstrálna az unióban. Nemzetközi erők védhetik a határt.
Bécsben félnek a menekülttranszportok leállásától, a magyar kormány pedig a négynemzetiségű alakulattal Orbán Viktor mellett demonstrálna az unióban. Nemzetközi erők védhetik a határt.
Néhány órával azután, hogy menekültek egy csoportja megtámadta a határt védő rendőröket.
Az LMBT Szövetség "Itt vagyunk!" kampánya színes kisbusszal járja az országot - hogy a meleg-kérdés a vidéki kisvárosokban se legyen tabu többé.
Az ide vezető úton szórólapokból is megtudhatják, hogy szigorodnak a törvények az országban.
Fekete blézerben, vastag szemöldökkel és vérvörös rúzzsal kampányol.
Az Átlátszó kikérte. A legtöbbet TV-hirdetésekre és óriásplakátokra költött a kormány.
Terroristákkal, a magyarok munkáját elvevő menekültekkel riogat, amit a tények nem igazolnak.
Az okostelefon még a legjobb párkapcsolatot is veszélyeztetheti.
Az okostelefon még a legjobb párkapcsolatot is veszélyeztetheti.
A sikerpropaganda plakátján szereplő férfi egyébként nyugdíjas.
600 millióba került, de hirdetmény nélkül választottak ügynökséget.
Perverz módon változik a pszichológia ilyenkor.
600 millióért hirdetik majd, hogy a kormányzati reformok működnek. Tévében, rádióban, újságokban is hirdetnek.
Közbeszerzést írt ki az Emmi a Csalad.hu weboldal létrehozására.
A burzsoázia magasiskolája vagy zseniális kampány? Inkább utóbbinak tűnik, de várjuk ki a végét.
A 19 éves Philip van Ecknek az a munkája, hogy egy hatalmas pénisznek öltözve riogassa az embereket.
Egy amerikai nő 72 órát ad arra, hogy az adakozók megmentsék a magzatát. Az abortuszellenes mozgalomnak szeretne ezzel beinteni.
A magyarok munkáját elhappoló bevándorlók helyett most valami más lesz célkeresztben.
Nők és férfiak tízezrei csatlakoztak a legújabb kampányhoz, amelynek keretében csak a fél arcukat sminkelik ki.
A dán választás főbb témái meglepően hasonlítanak a magyarországi kulcskérdésekre. Kilenc érdekesség a legboldogabb ország választásáról.
Nem számít, hogy ostobaságról szól az egész, rengeteg választó nem gondolkodik, nem tájékozódik, csak benyalja a demagógiát.
A Reebok legújabb kampányában Ashley Madekwe villantja a pucér seggét: a lábbelin kívül ugyanis csak sminket és frizurát kapott.
Nemrég eddig szokatlan plakátok kerültek ki a 4-es és a 6-os villamosokra. Utánajártunk, honnan jött az ötlet és mi a céljuk.
Gurungnak Nepálból kellett menekülnie, hat évvel később tudott először kapcsolatba lépni a családjával. Földműves családjából egyedül ő tanult meg írni-olvasni, ma a Baross utcában szakács.
2015 legjobb kampányai közé szavazták a magyar cég egyik projektjét.
Hét óra alatt három millió forintot adományoztak a bevándorlásellenes kampány elleni kampányhoz.
Bementek a rendőrségre, és a mobiljukon megmutatták, hogy tették tönkre a Podmanicky úti plakátot. Az Együtt elnöke is tépkedett.
Szigetvári Viktor gyűjti a fotókat.
Nem veheted el a magyarok munkáját. Ezt üzeni a hamarosan induló állami plakátkampány a menekülteknek. A szöveg magyarul van, ezért lefordítottuk a címzetteknek. Ők válaszul elmondták, mit terveznek a munkahelyeinkkel.
Ármella 86 évesen is kerékpározik, Botond motoros zarándoklatokat vezet: menőbbek, mint hinnénk, Facebookon és Youtube-on is követhetők.
John Erik Wagner miniszterelnök szeretne lenni, erre semmi esélye sincs, de az indulása arra jó volt, hogy teleplakátolta a farkával Koppenhágát.
Az illegális gyerekmunka közelebb van önhöz, mint gondolná.
Hernández már a harmadik polgármesterjelölt, akit így ölnek meg a választásra készülő országban.
A traktorgumis Lotus versenyautó nem vicc, ha annak is látszik. Reklám.
Oroszországban találták ki az új módszert: a levegőbe vetített képpel igyekeznek eltántorítani a vadparasztokat.
A Munkáspárt az aktivistaseregben bízik, Cameron feltűrt ingujjban riogatott káosszal. Megnéztük a helyszínen, milyen a brit választási kampány finise.
Mindhármukat lefotózták egy reklámkampányhoz, mindhárman nagyon dögösek. De ki nyerte ezt a kört?
Chilében betiltották az abortuszt, így a nemkívánt gyermekektől saját megoldásokkal szabadulnak meg a nők.
Ezek után másképp tekintesz majd a striáidra, mint eddig.
Ezek után másképp tekintesz majd a striáidra, mint eddig.
A bevándorlókat ünneplő kampány indult a londoni metrón.
Marketing és tartalom kategóriában Webby-döntős a Katona József Színház Gifszínház-kampánya.
"Ne féljetek" - hozta útravalóul a Pad Ferenc választási nagygyűlésén elszántan ázó nyugdíjasoknak Botka, az MSZP-s sztár Szegedről.
És nem is akárki! Baddie Winkle az Instagramot már meghódította, bőven megérdemelte ezt a kampányt.
Lehet-e javítani a romák megítélésén, és ha igen, hogyan? Szerdán nemzetközi roma nap lesz, a Norvég Civil Alap, az USA, a kormány és a főváros közös finanszírozásában.
Mellpumpával pózol. Mellpumpával pózol. Mellpumpával pózol.
Jellegzetes bajszú bébik hívják fel védekezés és az óvszerhasználat fontosságára a figyelmet.
Emlékeznek arra, amikor a kisgazdák kampányvideóján egy templomtorony kiszúrta egy gyerek szemét? És arra, hogy "nem D, F, SZDSZ!"? 25 éve volt az első szabad választás.
Söpörjenek a saját portájukon, és hagyják békén üzeneteikkel a vásárlóikat – mondták a kritikusok.
Autós zarándoklatot tartanak hétfőn a szavazókörzethez tartozó Sümegen.
Újabb tétje lett a tapolcai időközi választásnak: a Jobbik elnöke jelöltjük győzelme esetén Riggel együtt vetkőzne, hogy tetoválásokat mutogassanak. Első lakossági fórumán jártunk Lesenceistvándon.
A szélsőséges nacionalistáktól próbált szavazókat szerezni. Döntetlen közeli állás a felmérésekben.
Fura erőszak elleni kampány Németországból, intimbetétekkel és közösségi oldalakkal.
Az LMP-s Hadházy Ákos elkezdte feltárni Farkas Flóriánék ügyeit, erre a Fidesz-közeli lap egy olyan videóról írt cikket, amit még az előző kampányban akartak bevetni. Vigyázat, félelmetes mélységek!
Az elmúlt hónapok pofonjai a Fidesz bekeményít a tapolcai időközin. Az MSZP és a Jobbik egymás szavazóira hajt. És tudják, miért Tapolcáról nevezték el a választókerületet, miközben Ajka kétszer akkora?
Tökéletes kampányvideó a szeretet univerzális erejéről. Könnyezzen vagy puffogjon, ahogy az előítéletei engedik.
A provokatív hirdetéseiről ismert márka nem kíván több szexuálisan túlfűtött reklámot csinálni. Vagy mégis?
Semjén szerint a tájékoztató kampány célja, hogy az emberek megtudják, hogy sikeres az ország.