16 találat az Indexről, és a környékéről.
Ha nem is az alagútját, de a talajmintákat.
Kálvin téri helyszínnel.
2020. szeptember 11., 17:27
Az északi és a déli HÉV-vonalakat kötnék össze metróval, a Kálvin tér lenne a csomópont.
2020.09.09. 14:30 Módosítva: 2020-09-14 17:22:29
Az árat 200 milliárd forint körülire várják. Eldőlt az is, hogy a nagykörúti kerékpársáv marad is meg nem is.
A Főmtervnek egyebek mellett kb. 45 km hosszú felszíni pályát, 5 km hosszú alagutat, 27 felszíni állomást is kell terveznie.
Az 5-ös metró tervezése, járműbeszerzése tendereztetése zajlik, déli körvasút előkészítése halad, a 3-as metró felújítása nem állhat meg.
A szervezet szerint a jelenlegi elképzeléseknek számos buktatója van, elszállhatnak a költségek is.
Az első ütem a csepeli és ráckevei HÉV teljes felújítását, és együttes bevezetését jelenti a Kálvin térig.
A képviselőtestület elfogadta a VEKE javaslatát a Szentendrei HÉV föld alá vezetésére Rómaifürdő és Békásmegyer között.
2019. szeptember 17., 15:26
Az új tervek szerint Rómaifürdő és Békásmegyer állomások között kéregvezetésben haladna az új nyomvonal.
2019.07.19. 17:31 Módosítva: 2019-07-20 19:00:27
Az átnevezésre joga sincs a fővárosnak, mert a HÉV az államé, mondta lapunknak a főpolgármester.
Azért annak még ne örüljön senki, hogy majd egy jeggyel utazik a metrón és a HÉV-en is. A tarifarendszerről 2023-ig van megállapodás a főváros és a MÁV között. Akkor mi változik? És miért?
A HÉV átnevezése lehet a következő évek városfejlesztési csodafegyvere.
A főváros kezdeményezi a vonal fejlesztéséről szóló kormányhatározatok módosítását, és a vágányok föld alá süllyesztését Békásmegyerig.
A csepeli HÉV-et hoznák be a föld alatt a Kálvin térig, ott lehetne átszállni a 3-as és 4-es metróra.
2011. november 29., 12:53
Vitézy Dávid a BKK vezérigazgatója négy olyan 2020-ig megvalósuló fejlesztésről beszélt a Heti Válasz mai
konferenciáján, melyeket itt jelentett be először, s melyekre már rábólintottak Fellegiék is a Nemzeti fejlesztési Minisztériumban.