A főpolgármester-jelölt szerint Karácsony Gergely munkája rémálom.
A főpolgármester abban bízik, hogy így több ezer autós fog átváltani zöld közlekedési módra.
2022. augusztus 9., 17:41
Három metróállomást is érint.
A Műegyetem rakpart zöldítése miatt támadt nézeteltérés.
2020. december 24., 11:57
A lakossági véleményeket is figyelembe vevő tervek várhatóan 2021-re készülhetnek el.
2020.11.06. 14:52 Módosítva: 2020-11-07 06:39:25
Ezzel közvetlen, átszállás nélküli kapcsolat jön létre a Keleti pályaudvar és a Jászai Mari tér között.
A negyven év körüli villamosok átlagéletkorán aligha javít sokat a most átadott négy új szerelvény.
De szerencsére megjött az eszük.
A sérülteket mentők vitték el a Fehérvári útról.
2016.11.06. 09:14 Módosítva: 2016-11-14 08:40:59
Egyenesen fonódni Budán vagy megkerülni egész Pestet? Tamás Péter ellen, a felújított 1-es a fonódó ellen. Itt a válasz a budapesti villamosdillemára.
2016. augusztus 22., 16:22
Nem készített elő járatritkítást, állítja a BKK, a lapunk birtokában levő belső anyagok szerint viszont de.
Ha a 160, 260 vagy a 260A busszal utazik, nézze meg a terveket, és írja meg a véleményét.
A dél-budai villamosvonal fejlesztése miatt durva forgalomkorlátozások lesznek jövő héttől.
Hétfőtől behelyezték az utolsó mozaikdarabot: elkészült a Clark Ádám tér alatti alagút.
2016.02.19. 10:20 Módosítva: 2016-02-19 18:29:41
Vesztegelnek a járművek a rosszul beállított Kolosy téri lámpák miatt. Sokszor 2-3 szerelvény is feltorlódik a megállók között.
A Selmeci utcánál szűk az úttest, szűk a járdasziget, gyerekkel vagy babakocsival veszélyes a leszállás. Új fogalom jelent meg: a villamosdugó.
A kettévágott 19-es rakparti ágát még korai volt megnyitni, a 17-es viszont nagyon jó, csak túlzsúfolt, és rengeteg a műszaki hiba.
A 98 darabos fonódó-flottában most csak 7 új villamos van. Ha az összest ide vezényelnék, hajnalban villamoskaravánokat látnánk a Dunán átkelni.
2016.01.17. 07:59 Módosítva: 2019-11-29 11:15:07
Hogyan udvarol a riporter az operatőrének? Ez a villamos mér nőknek tetszik? Mindent megtud a világ legkellemetlenebb videójából.
Négy hónapja követjük, hogyan alakul át a Széll Kálmán (egykori Moszkva) tér: most összeraktuk egy timelapse videóban.
Megnéztük, ki jár jól az új villamosvonalakkal, ki rosszabbul. Sok minden más lesz, ha megszokásból közlekedik, eltévedhet.
2016.01.05. 16:18 Módosítva: 2016-01-06 13:15:36
A 7-es busz viszont marad. BKK a társadalmi egyeztetés után kiadta, milyen változások lesznek a fonódó villamos miatt Budapesten. Jegyezze meg az új járatszámokat!
2015. december 14., 12:19
Most csak egy sáv lesz ezen a szakaszon, de az út két oldalán lehet parkolni.
2015. december 11., 15:46
Vasárnap estétől újranyitják a Bem rakpartot a Batthyány tér és a Bem József tér között.
2015.12.07. 11:32 Módosítva: 2015-12-08 07:31:11
Újra 2x2 sávjuk lesz az autósoknak, le lehet hajtani megint az alsó rakpartra a Bem rakpart felől is.
Betonba öntött fák, 90 fokos kanyarok, szabványnál is keskenyebb bicikliút. Erre vagyunk képesek, ha a legforgalmasabb kerékpárutat újraépítjük a nulláról.
Leaszfaltozott fák, 90 fokos kanyarok, szabványnál is keskenyebbre zsugorodó pálya. Teszteltük a most elkészült fő budai bicikliutat.
Véget ér az útfelújítás a Margit hídnál, újra kétszer két sávos lesz az út.
Belóg itt-ott egy fém aknafedél? Kapcsolótábla az út közepén? Na és?
2015. november 30., 12:35
Ismerkedjünk az új fogalmakkal: fonódó villamos, kenődő sín. Már törik is fel mellette az aszfaltot.
2015. november 23., 18:27
Beültünk a fonódó villamos első nappali próbajáratának vezetőfülkéjébe, és végigmentünk a Batthyány tértől a Bécsi úti végállomásig. Utazzon velünk!
2015. november 23., 11:42
Sikeres volt a vasárnapi tesztfutás, elindul a próbajárat, megnyitják a Török és a Frankel Leó ucát.
2015. november 22., 19:35
Képek az első próbajáratról. Egyelőre még csak homokzsákokat használtak utasok helyett.
2015. november 18., 07:01
A tervezett karácsonyi átadásig még meg kell építeni az utat és a peronokat, de az időjárás közbeszólhat. Utána még képzik a járművezetőket.
2015. november 10., 11:15
Rejtélyes sávlezárás miatt torlódtak fel az autók a Komjádi uszodánál, a BKK most felfedte a titkot.
Megint lesz 56-os villamos, megszűnik a 86-os busz, és még egy sor változás a fonódó átadása után.
A sok eső a villamosépítés ellensége, alámosta a kitérőt. A helyreállítás miatt vissza kellett bontani a betont.
2015.08.12. 00:43 Módosítva: 2015-08-12 13:10:26
A BKK szerint a hőség kényszeríti ki a korai munkakezdést, a környékbeliek felháborognak.
A BKK ezt ígéri, bár az építkezés nem halad. De miért nem? És megsüketülünk a csikorgástól? És elrontották az íveket? És nem fog beszakadni az alagút? Bejártuk, megtudtuk. Figyelem: szerdán átterelnek mindenkit az elkészült sínekre a híd alá.
Hétfőn kezdődik az új, CAF villamosok nappali tesztüzemmódja, egyelőre csak nézni lehet.
A fonódó villamos építésénél akadtak a valamire.
2015.04.24. 12:48 Módosítva: 2015-04-25 10:54:45
Még több dzsip és Merci toporog majd a Bimbó utcában, de megmondjuk azt is, mikor lesz már vége.
Ha nem sikerül megerősíteni, rászakad a fonódó villamos a HÉV-re, ha elhúzódik a munka, elúsznak az uniós milliárdok. A BKK szerint nincs baj.
A Margit híd után már pótlóbuszok járnak, a felszíni építkezés miatt nem biztonságos az alagút.
Figyelik a forgalmat, szükség esetén azonnal beavatkoznak, ígérik.
2015.03.23. 07:35 Módosítva: 2015-03-23 12:33:44
Minden munkába egyidejűleg vágtak bele. Megnézzük, lehet-e egyáltalán közlekedni.
Fokozódik a budai fonódó villamoshálózat építése miatti káosz.
2014. szeptember 29., 17:51
A legjelentősebb forgalomkorlátozással járó munkákat 2015 tavaszán és nyarán végzik majd.
2014. szeptember 5., 14:34
A kivitelezést megtámadó cég elbukta az eljárást, a BKK megkötheti a szerződést az építkezésre.
2014.07.04. 11:30 Módosítva: 2014-07-04 23:03:08
Csak nem megint? De. Ha nem támadják meg a pályázat eredményét, 2015 végén már csilingel is a tuja.
A kivitelezői tender vesztese megtámadta az eredményt, a BKK kivételezésért könyörög a KDB-nél.
240 millió forinttal megemelte a kormány a budai fonódó villamosprojekt támogatási összegét.
Bővítették a terveket, a kormány ezért megemelte a projekt támogatási összegét.
Ha minden jól megy, a munka 2014 tavaszán kezdődhet el, a befejezési határidő 2015. június 30.
A BKK a II. kerületi igényeknek megfelelően módosította a terveket, úgy tűnik, vége a harcnak.
A fonódó vonalon is új, alacsonypadlós és halkabb villamosok közlekedhetnek, ezeket 2015 végéig forgalomba is helyezik.
A fővárosi képviselők most attól tartanak, hogy a rakparti ág mégis befonatlan marad.
A Moszkva téri villamoság megvalósítása rövidesen megkezdődhet, a Bem rakparti ág külön projekt lesz.
Ha az NFÜ az átalakítást ellenző II. kerület mellé áll, a főváros nem valósítja meg a beruházást.
Az NFÜ szerint jogosak a II. kerület felvetései, és azokat újra vizsgálni kell. A főváros tiltakozik.