További Budapest cikkek
- A kormány szerint autósüldözés folyik Budapesten
- Elkezdték a Széll Kálmán téri átjáró építését
- BKK: Leszállíthatják a budapesti járatokról a maszk nélküli utasokat
- Szombattól pótlóbusz jár az 1-es villamos helyett a Hungária és a Könyves Kálmán körúton
- A koronavírussal magyarázza a BKV, miért nem lesz idén nyáron sem klíma a 3-as metrón
Reprezentációs hajó
Klikk a képre! |
A Carolina hajózási szakértők szerint használtan is 45-50 millió forintot ér, éves tárolási, üzemeltetési és személyzeti költsége mintegy két és fél millió forint. A hajót óránként 20 ezer forintért lehet bérbe venni, de az InfoRádió értesülései szerint ritkán mozdul el a kikötőből, így nem termel nagy hasznot. A jachtot egyébként néhány éve az egyik autógyár leányvállalata bérelte hosszabb ideig, így teremtve kapcsolatot a cég angyalföldi és albertfalvai telephelye között. Hajózási szakértők szerint a Carolina hátránya a mérete és gyorsasága, a hajótest ugyanis dunai viszonylatban igen nagy hullámokat kelt.
Aba Botond szerint rentábilis a hajó működtetése
Aba Botond arra a kérdésre, hogy miért van szüksége egy luxusjachtra a jelentős pénzügyi hiánnyal küszködő társaságnak, azt válaszolta, hogy a BKV számára elsősorban az a fontos, hogy a profilidegen hajózási kft-vel ne legyen gondja. A cégvezető nem tudott pontos adatokat a jacht költségeiről, de véleménye szerint rentábilis a működtetése.