Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
|
Még gyengébben szerepelt az Élesben című közéleti talkshow: az éppen tévé előtt ülők csupán 7,73 százaléka kapcsolt az MTV új műsorára, míg a hasonló beszélgetőshow-k, így az RTL Klub Mónikája, vagy a tv2-n látható Jakupcsek rendre 40 százalék felett teljesít. Érdekes jelenség, hogy Jakupcsek Gabriella kora délutáni műsora már sokkal jobban muzsikál, mint az egy órával utána következő Claudia; nem kizárt, hogy a két hölgy idővel helyet cserél majd. Míg Jakupcsek eredménye megközelíti, illetve hétfőn túl is szárnyalta az abszolút első Mónikáét, Claudiát minden nap megelőzi az RTL Klub talkshow-ja.
Közszolgálati akciófilmek
Kétséges, behozzák-e árukat a nagy költségvetésű hollywoodi siekrfilmek, amelyeket az MTV tűzött műsorára. Igaz, a Hegylakóra 693 ezer néző volt kíváncsi, a vele egyidőben futó Nyom nélkül, Máté Krisztina bűnügyi riportmagazinja viszont 942 ezer nézőt ültetett a patakvér mellé, míg az RTL Klubon sugárzott, Revans című régi krimi 762 ezer néző figyelmét kötötte le. Hasonlóképpen járt az összes jelentős mozifilm, aminek részben a kereskedelmi tévék kiforrottabb műsorstruktúrája lehet az oka: a dinamikus szórakoztató- vagy realityműsorok jó előre összegyűjtik az akciófilmekre fogékony közönséget.Reality: első a BB
Csak szerdán sikerült a Való világnak egy százalékos előnyre szert tennie a Big Brotherrel szemben (teljes lakosság); a világlicensz ettől eltekintve mindennap megelőzte hazai versenytársát. A BB előnye azonban csupán néhány százalékos, bár a 18-49-es korosztályban valamivel nagyobb, mint a teljes lakosságban. A szombati kiszavazóshow, Pongó távozása ezúttal is a tv2 malmára hajtotta az érdeklődést, a műsort 2 248 000 honfitársunk nézte. Vasárnap viszont a Való Világ késő esti kiadása éppen húsz százalékkal előzte meg a tv2-n borzongató Ragyogást - bár a kora esti rész jóval lemaradt a Big Brother-témát ezúttal sem kerülő Naplótól.Másfél millióan nézték a Limonádé első epizódját, az RTL Klub pláza-sitcomja tehát erősebben kezdett, mint egy héttel korábban a Tea a tv2-n. A Tea eredménye ezen a héten gyengébb volt, mint az első alkalommal: 677 ezren voltak kíváncsiak rá.