Mit érdemel az az ország, aki haza próbál csábítani 350 ezer kivándorlót, majd hivatalosan is Go To Hungary szabadulószobával reklámozza magát a Volton?
„Azért van abban egy jókora pikantéria, hogy a Magyar Turizmus Zrt. Magyarországot a VOLT Fesztiválon egy szabadulós játékkal népszerűsíti. Szívből gratulálok az aktivitás kitalálóinak, remek érzékkel sikerült megtalálniuk a középutat a Gyere haza, fiatal! és a Hirtelen felhúzunk 175 km kerítést között” – kommentálta a fesztiválon felhúzott szabadulószoba ötletét egy facebookozó.
„A fesztivál főútvonalán találsz meg minket, ami a nagyszínpad és a kemping között fut.”
Itt várunk mindenkit egy jóféle szabadulásra a Go To Hungary Escape Room-ból.
„A szabadulószoba dizájnját és a feladványokat magyar találmányok, termékek és feltalálók köré építettük fel. Kelleni fog némi logika és kreativitás, de ha kijutsz, akkor egy különleges élménnyel leszel gazdagabb” – ígérik, a nyolcperces játékban 2-5 fős csapatok vehetnek részt.
A Voltot egyébként (ahonnan mi várjuk az instás bejelentkezéseket) élőben a neten is lehet nézni, ennek előnye, hogy a Petőfi Live-ot követve a Paks 2 reklámanyagához is eljuthatunk:
(És azoknak, akik a kő alól követik a közéletet: Négy fiatal hallotta meg a kormány hívó szavát, ezt 88 keményen dolgozó közszolga hozta össze 100 milliós költségvetésből, írtuk a Gyere haza, fiatal! programról. Ez azután született, hogy a KSH tavaly októberben előállt egy becsléssel, mely szerint 350 ezer magyar állampolgár költözött külföldre a rendszerváltás óta. A 100 millió forintos büdzséből gazdálkodó program Angliában dolgozó magyar fiatalokat igyekszik elérni, hogy segítsenek nekik abban, hogy a bejelentkező cégeknél meghirdetett állásokra jelentkezzenek. 2017 végéig már szeretnék, ha 50-en hazajönnének. Drukkolunk!)