A reklámosok is hadba indulnak a vírus ellen
Az nem lehet, hogy az art directorok és copywriterek kézműves szantálillatú kézfertőtlenítőt dörzsölgetve, tétlenül figyeljék az elharapózó járványt, gondolhatta az ARC, és felhívást tett közzé.
"Helló grafikusok, járványügyi szakértők, firkászok, copywriterek, infografikusok! Ha van kapacitásotok, készítsetek szakszerű, jól értelmezhető és tekintet vonzó infografikákat a járvánnyal kapcsolatos védekezéshez! Célunk, hogy gyorsabban terjedjenek a személyes óvintézkedések, mint a vírus!" - jelent meg a plakátpályázatot is rendező csapat üzenete a Facebookon.
Ha a fenti csoportok egyikébe tartozik, és van jó ötlete, akkor küldje el a csoportnak. További információkat az ARC oldalán talál. A terveket egyébként szakértővel is lektoráltatják, így a megjelenő információs anyagok nem csak a szépérzékre, de az egészségre is hatással lehetnek, árulta el kérdésünkre az ARC vezetője, Bakos Gábor.