Képzeljük el, hogy egy reggel bekopognak azok a pornósok, akiket rendszeresen néz a gyerekünk
Twitteren a poszt írásának pillanatáig 8 millióan látták ezt az új-zélandi társadalmi célú hirdetést, amiben egy meztelen férfi és nő bekopogtat egy anyukához, mondván, a fia őket szokta nézni, de ők nem szoktak olyan dolgokról beszélgetni, hogy beleegyezés, meg nem is így viselkednek a való életben, de ezt a kis klambó nem biztos, hogy tudja. (Youtube-on egyébként 1 millióan sem látták még a június elején feltöltött videót, de ez mit sem von le az értékéből.)
A videóban a Sue és Derek nevű meztelen, de végig mosolygó figurák arról tájékoztatják az anyukát, hogy a fiú őket szokta nézni a laptopon, a telefonon, a tableten, sőt még a kivetítőn is. A srác a videó végén meglátja az ajtóban álló figurákat, és kiesik a reggeli is a kezéből. Ekkor az anyuka gondolkodik egyet, és elhatározza, hogy megbeszéli fiával, hogy mi a különbség a valóság és az online látott realitás között.
A videó csak egy az új-zélandi társadalmi célú kampánysorozatból, ami többek között a cyberbullying témájával is foglalkozik. A videók lényege az, hogy nagyon fontos a szülők szerepe abban, hogy ezeket a dolgokat és hatásukat átbeszéljék a gyerekekkel, még akkor is, ha nincsenek minden tudás és megoldás birtokában. A videókat az új-zélandi Motion Sickness nevű reklámügynökség készítette.