A Sárkányok háza színésznője nem érezte kínosnak a megosztó csókjelenetét
Megszólalt a sorozat sztárja a legújabb epizód kérdéses jelenetét illetően.
Az HBO új fantasy sorozata a Sárkányok háza nagyjából 200 évvel a Trónok harca eseményei előtt játszódik, amely előzménysorozat Daenerys Targaryen őseinek történetét meséli el, akik azon mesterkednek, hogy ki legyen a jelenleg trónon ülő Viserys király utódja a vastrónon. Be kell vallani, már a George R. R. Martin regényei által ihletett Trónok harca sorozat sem volt szemérmes a provokatív jelenetek ábrázolásában, és ebben nagyon úgy tűnik a spin-off is követni fogja elődje példáját.
Innentől spoilerek következnek a széria 4. részének történéseiből.
Mint ahogy azt eddig láthattuk Viserys király a lányát, Rhaenyra-t nevezte ki örökösének a trónra, száműzve ezzel öccsét, Daemont a királyságból. A fiatal hercegnő helyzete azonban bizonytalanná kezd válni, mivel Viserysnek hosszas várakozást követően végre fia születik, aki sokak szerint a jogos örökösnek kellene lennie helyette. Daemon eközben megütközik a Ráketetővel és ünnepelt hősként tér vissza Királyvárba fivéréhez a királyhoz. A férfi, aki eddig is barátságban állt unokahúgával, most még szorosabbra fűzné kettejük viszonyát, így ő és Rhaenyra álruhát öltve elmennek egy éjszakára a városba. Távollétük egy bordélyházban csúcsosodik ki, ahol vérfertőző csók csattan el kettejük között, amely jelenetre számos néző tágra nyílt szemekkel csodálkozhatott rá.
„Nem volt furcsa. Matt Smith és én csak egyszerűen barátként viselkedtünk. Szóval, elég komfortos volt.” – mondta Milly Alcock a közös jelenet forgatásáról. „Volt egy intimitás-koordinátorunk, és vele dolgoztunk a próbafolyamat során, már hónapokkal előtte kizártunk mindent."
„Szerintem ez bonyolult, Daemon jó lenne Rhaenyra mellett... de hogy ő lenne a megfelelő számára, azt majd az idő eldönti. Rhaenyra abban a korban van, amikor nem tudja megkülönböztetni a plátói szerelmet, a romantikus szerelmet és a vágyat, mert még nem élte át ezeket. Azt hiszem megérti, hogy érez valamit, de nem egészen biztos benne, hogy ez hova vezet, és hogyan is viselkedjen, illetve hogyan irányítsa.” – fejtette ki véleményét a jelenetről Alcock a New York Post-nak.