Csak félig Ferrari
Az EJ14-es külsőre nem sokban tér el elődjétől, a kasztni eleje - ahogy az a legtöbb idei gépre igaz - a tavalyi Ferrarira emlékeztet. Az oldalsó elemek, illetve a motorburkolat és a hátsó szárny saját tervezés, a legérdekesebb megoldások a hátsó szárny lekerekített oldalsó idomai.
A burkolat alatt idén is Ford motor dolgozik majd, és az autó fényezése nem változott a 2003-as gépéhez képest. A tavalyi szponzorok közül maradt a Benson-Hedges, mint főtámogató. Az angol dohánymárkához kapcsolódtak a Bahreini Nagydíj rendezői is, a kocsi motorházán egy nagy 04.04.04 felirat olvasható, amely épp az idei bahreini futam dátuma.
Még mindig Verstappen a legesélyesebb
Az istálló pilótái közül még csak az egyik ismert, nem tudni még, ki lesz Nick Heidfeld társa. Sokáig úgy tűnt, Eddie Jordan Jos Verstappent szerződteti, de a versenyzővel a múlt héten megszakadtak a tárgyalások. A holland szponzora, a Trust elektronikai cég logója viszont látható az új autón, így nem kizárt, hogy mégis a 33 éves pilóta ülhet a volán mögé.
Ezt erősíti meg a Trust szóvivőjének nyilatkozota is, amelyet az f1racing.net weboldalnak adott: "Még mindig tárgyalunk Eddie Jordannel, hogy Verstappen a csapathoz kerülhessen. Reméljük, mielőbb sikerül megállapodásra jutnunk."
Szerdától egész héten át továbbra is Heidfeld teszteli az autót Silverstone-ban.