Nem volt szerencsére sok baleset az idei első Forma-1-es teszten, kettő akadt csak, amit tényleg komoly bukásnak lehet nevezni.
Az egyik újonc, a marussiás Max Chilton nem sokkal az új autó bemutatása után csúszott ki, mint kiderült, nagy sebességnél, a pálya leggyorsabb pontján eltört az autó jobb hátsó felfüggesztése. A pilóta tehetetlen volt, amikor egyenesben keresztbe állt a gép, de a hosszú kavicságy még a gumifal előtt megfogta a kocsit.
Lewis Hamilton ugyanebben a kanyarban ment ki másnap, csak ő nyílegyenesen szaladt a kavicságyba, és frontálisan rohant a gumifalba. A Mercedes akkorra már eléggé lelassult, így ő is megúszta a karambolt. Ezt is műszaki hiba okozta, az egyik fékcsövet valószínűleg rosszul rögzítették, és kiszakadt.
A Dry Sack-kanyar nem róluk lesz híres, már előttük is az volt: 1997-ben Schumacher itt ütközött szándékosan Jacques Villeneuve-nek, hogy világbajnok legyen, ám ő esett ki, a kanadai tovább tudott menni, és vb-t nyert.