Összesen pedig már harmincötödször indulhat az élről a Mercedes angol pilótája.
A franciáé az ötödik hely, elképesztő. Ez lesz az első 10 sorrendje holnap:
Verik egymást, előbb a német ugrik az élre, majd az angol veszi vissza tőle az első helyet, miközben lepörög az óra.
Négy századra Rosbergtől, 3-ra Hamiltontól, elkaphatta a fonalat a fiatal ausztrál.
Rosbergé volt az első mért idő, de ha úgy vesszük, a pénteki szabadedzések óta a német volt a leggyorsabb idáig. A legfontosabb időszakban viszont már Hamilton az élen, jöhet a hajrá.
Megy tovább az edzés, 7 perc még, senkinek nincs mért köre. Két próbálkozásnál nem nagyon lesz több senkinek, nagy izgalmak lesznek a végén.
Vettel miatt állunk most, nem a legjobb helyen van az RBR.
Elszállt a motor alatta, a borzasztó hétvége folytatódik a négyszeres világbajnok számára. Már a bokszból elindulva is gondja volt, el kellett engednie Ricciardót az első métereken, állítólag a kettest nem találta meg a kocsin, de mégis el tudott indulni utána.
Eddig elképesztő a két Mercedes fölénye, valaki meg tudja verni legalább az egyiküket? Indult az utolsó 12 perc.
Ez a Lotus eddigi állapotához képest elképesztő eredmény. Kiestett Hülkenberg, Perez, Kvjat, Gutierrez és Vergne, illetve Magnussen is. Az élen továbbra is a Mercik, de a két Red Bull közé befért Massa egy remek idővel.
A McLarennél, legalábbis Magnussen esetében, nem részletezték, mi a hiba, mindössze ennyit mondtak az NBC-nek.
Három perc sincs már, menni kellene az angolnak, ha ott akar lenni az utolsó harmadban. Rajta kívül Perez, Gutierez, Kvjat és Vergne van még veszélyben, Magnussen már nem próbálkozik.
A dán csak a tizenötödik helyen, de kiszállt a kocsiból a garázsban, nem megy tovább. Ricciardo sem, de neki van rá oka, hiszen harmadik az ausztrál.
Vettel máris a harmadik idővel, de Ricciardo beelőzi, szépen bement a két RBR a Ferrarik elé.
A két Mercedes átvette a vezetést, Raikkönen a harmadik, Alonso a negyedik.
Massa az élen, mögötte Bottas, majd a két Force India jön, jelenleg csak nekik van mért idejük.
Elindult a 15 perc, még nincs senki a pályán.
Maldonado mellett ők estek még ki: Sutil, Chilton, Bianchi, Ericsson és Kobajasi. Az élen a két Mercedes, mögöttük a két Red Bull, de már egy másodpercen kívül. Az első négy és Alonso kivételével egyébként már mindenki közepes gumikra váltott.
Ezzel kiesne a McLarennel már az első szakaszban.
egyelőre, a 12. helyre ugrott fel a Lotusszal, de még sokan jönnek mögötte az utolsó 1,5 percben, és még ő is javíthat.
A hátuljára panaszkodott, méghozzá nagyon, de többeknek gondot okoz, hogy egyensúlyban tartsák a kocsit.
most épp a két Marussia, a két Caterham és Grosjean, Maldonadóval ugye már nem kell számolnunk.
Még ő is 1 másodpercre van Rosbergtől, elképesztő. Mennyire tudják megszorítani majd őket a legvégén?
Kezdésre jó a két Mercedesnek a két első hely, nem most kell versenyezniük egymással, elég lesz a harmadik szakaszban.
Elfékezte a francia a Lotust. Pénteken a kocsi hátuljával volt gondja, most az elejére panaszkodott.
Ő állt a bokszutca kijáratánál az élen, 2 másodpercet vert Hülkenberg idejére. Utána kicsit kint járt a füvön ő is, izgalmas lesz így ez az időmérő.
a nagy csapatok, a kicsik váltottak közepesre, miközben az iménti négy kör nyomán Hülkenberg vezet egyelőre.
A felvezető körök végén nagyjából 12 perc marad az első szakaszból.
Több apró pillanatra is megcsúszott Maldonado a körén, majd az egyiknél már nem bírta megfogni a kocsit, keresztbe állt, majd belecsúszott a falba. A Sauberek is csúszkáltak különben, de nem annyira, mint az E22-es, alighanem nehezen kerülnek ideális állapotba a kemény gumik ma.
13:31 van még az első szakaszból, négy mért idővel, ez alighanem felborítja majd a folytatást, amikor újraindítják az időmérőt.