Verstappen nagyon okos volt, megelőzte Grosjeant.
Spórol a gumival, előzni nem tudja Ricciardo.
Mindjárt egy órája fut a mezőny, és még hét körre vagyunk a féltávtól.
A Massa-baleset miatt Szuzukában visszasorolják a rajtnál.
A két Ferrari között Ricciardo, teljesen egymáson az első hármas.
Ricciardón Raikkönen, ott is egy mp a különbség, Hamilton négyre van Vetteltől, a negyedik helyen.
Vettel jól eljött, de nem olyan jól, mint a rajtnál. Ricciardo, Raikkönen majdnem közvetlenül mögötte, Hamilton, Rosberg, Kvjat utánuk.
Még mindig lassan köröz a mezőny, nagyon alapos a versenyigazgató.
A SC összehozza az élmezőnyt is, eltűnik Vettel négymásodperces előnye.
Bejött a SC, rengeteg törmelék van az ütközés helyén, takarítani kell.
Gyorsan kihasználták a virtuális SC-t. Maradt a Vettel, Ricciardo, Raikkönen-sorrend.
Virtuális SC van érvényben. Hülkenberg hibája volt, egyszerűen beszorította Massát, de ő húzta a rövidebbet, az autója a levegőbe emelkedett, majd a falnak csúszott. Kiesett a német.
Mindjárt jön Raikkönen is.
3,8 mp-re csökkentette a hátrányát Vettel mögött.
Sainz rajtavesztett, meg kellett várnia, míg elmennek a többiek a boxutcán, nem engedhették ki egyből a forgalom miatt. Grosjean 13., megelőzte Alonsót, aki épp elé jött vissza a kerékcseréről.
Nagyon korai, kiszedték a középmezőnyből a franciát. A 17. helyre esett vissza.
A 8. körben újra faragott a hátrányából, de az még mindig 5 mp fölött van.
A vezető Vettel mögött 11,5 mp-cel van. Se előre, se hátra, Kvjattól lemaradt, Rosberget simán tartja.
A hatodik körben visszahozott pár tizedet, 5 mp-en tetőzött a hátránya.
Nagy csata nincs az élmezőnyben, bár az autók nem távolodtak el egymástól.
Körönként kap ennyit a Red Bull, bő öt másodperc már a hátránya.
Raikkönen viszont nem hagyja ellépni Ricciardót. Vettel tempója egészen hihetetlen.
Zseniálisan gyors a ferraris, Ricciardo eléggé lemaradt tőle.
Maradt a sorrend az első kanyar után, negyedik Kvjat, ötödik Hamilton, hatodik Rosberg. Verstappen nem tudott elstartolni, kikerülték.
Szingapúrban az eddigi hét futamon mindig volt biztonsági kocsi, meglepő lenne, ha most nem így történne.
Vagy semmivel - ezt mondta Chris Horner Red Bull-csapatfőnök a SkySportsnak. Utóbbi meglepő lenne, Ferrari lesz.
Nem volt tapadás, nem tapadt a gumijuk, ez volt a baj, mondják a Mercinél, de hozzáteszik, hogy ez nem a Pirelli szigorúbb guminyomás-szabályozása miatt van. Valójáában egy hét múlva, Szuzukában derül majd ki, hogy mi volt itt a gond, meglepő lenne, ha azon a gyors pályán a Mercik nem térnének vissza az élre.
Szingapúr az egyik leglassabb pálya a naptárban, a motorerő kevésbé számít, emiatt van esélye a Ferrarinak és a Red Bullnak. Mindkét kocsi nagyon jó, ezen a pályán jobb is, mint a Mercedes.
Majdnem két évet kellett várni, hogy ne Mercedes-motoros autó szerezze meg a pole pozíciót. A Ferrari 2012 nyara óta először van a pole-on, Vettel 2013 végén indult legutóbb a legjobb helyről.
A szingapúri verseny a legforróbb és a leghosszabb, több mint félórával tovább fog tartani, mint a legutóbbi két futam, a belga és az olasz. Percek híján két órán át fog tartani, sőt, olyan is volt már, hogy időre ment a GP, és a maximális 120 perc után leintették.