Gyors és csúszkálós nap volt az első.
Ricciardo alatt jól megy az upgrade-elt Red Bull-TAG Heuer (Renault).
INITIAL CLASSIFICATION (END OF FP2): @danielricciardo likes the Hungaroring 😃 #HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/f9nzVVf0Bw
— Formula 1 (@F1) July 28, 2017
Az 1. edzésen csúszkáltak a kocsik, és Giovinazzi nagyobb bukása miatt percekre félbe is kellett szakítani a körözést. Délután, a másodikon már kevesebb volt a kicsúszás, de két nagyobb is akadt. Pascal Wehrlein rendesen beleállt a gumifalba, megvizsgálták a pályakórházban is, de semmi baja. A Saubert és a pályát 10 percen keresztül takarították a pálya mellől, természetesen piros zászló alatt.
Öt perc múlva Jolyon Palmer Renault-ja csúszott a falba farral, az utolsó kanyart nem tudta bevenni. Itt nagyon ritka a kicsúszás, az angolnak sikerült. Újabb jó ötperces leállás következett.
Az utolsó félórában így az élmezőnyben nem is változott semmi, ahogy délelőtt, délután is Daniel Ricciardo volt a leggyorsabb a Red Bull-lal.
Mögötte az első hat nagyon szoros, fél másodperc sincs a topkocsik között.
Szombaton 11-kor kezdődik a harmadik szabadedzés, majd 14 órakor az időmérő.
De alig futott le a második kanyarban.
Ricciardo újra a leggyorsabb, mint délelőtt, de a pályacsúcs nincs meg.
Az utóbbi 20 percből 15 pályapakolással és rommentéssel telt. Nem valószínű, hogy felpörög még valaki a végére. Ricciardo, Vettel, Bottas, Räikkönen, Hamilton, Verstappen a betonbiztos top6. Ők fél mp-en belül, a hetedik Hülkenberg 7 tizedre tőlük.
Semmi baja. Palmernek nem kell bemennie.
A hiba nem volt nagy, a kár viszont jelentős lett.
Palmer ballag vissza a boxba.
Bő 30 év alatt itt ilyet lehet, hogy senki másnak nem sikerült összehoznia.
Jóval enyhébb kicsúszás, de a jobb hátsója nem néz ki jól. Kiszállt, ő is azt nézegeti.
Többezren ülnek csak a tribünökön, csak a célegyenesben.
Erősítették meg a Hungaroringen a pletykát, miután a Sauber dobta őket. Ez jó lehet a McLarennek is, mert így marad esélyük a Renault-motorra. Az STR (Scuderia Toro Rosso) Renault-val megy idén.
Jól dolgoztak a Hungaroringen, remek munka.
Egyik becsapódás se volt kellemes.
Az egyik gálaversenyen volt januárban, aztán jött a monacói oldalra borulás, most ez. Nem túl biztató sorozat.
Piros zászló, az edzést félbeszakították. A pilótának nincs baja, már ki is szállt. Kétszer is becsapódott az Alesi-kanyarban. Majdnem megfogta a kifaroló kocsit, de nem sikerült teljesen, így frontálisan csapódott be.
Egy közel 50-es kolléga fekvőtámaszokat csinált, egy másik számolta. Nem vicc. Nem akarom tudni, mi történt.
1:18.455-tel vezet. 2 századra a pályacsúcstól.
És neki is csak 3 tized a hátránya.
A Mansell-kanyar utáni visszafordítóban. Nagyon furcsa hely, Grosjean is kiment itt délelőtt. A brazil simán visszaállt.
Azt mondta, beesett a gázpedál. A fülére beszéltek, állítottak valamit a boxból, így újra elindult.
Vettelé - 1:18.638. 18 ezreddel előzi Bottast. Räikkönen 117, Hamilton 141 ezredre van. A Ferrari sincs tehát lemaradva.
Ocon autóján az utolsó simítások. Koroknai kolléga testközelből nézi.
De csak két kerékkel, vissza is kanyarodott hamar.
Az első kanyarban nagyon furcsa volt. Utána a füst megszűnt, a kocsi eljutott a depóig.
A Merci, a Red Bull és a Ferrari közel van, bár mintha Vettelék kicsit hátrányban lennének.
Hamilton: 1:18.779. Még három tizedre Barrichello pályacsúcsától.
1:19.373, Verstappen, Bottas, Ricciardo, Vettel, Räikkönen. Utána Alonso már másodpercen kívül.
Az első hat fél másodpercen belül van, Räikkönen a hatodik.