Új motorral kezdi az új szezont a Mercedes, bár a szabályok nem változnak, a világbajnok folyamatosan erősít.
"20 versenyt ment a motor a szezonban, és több frissítésen átesett. De még mindig vannak ötleteink, hogy fejlesszük az erejét.
Még mindig lehet marginális előrelépést találni, miliszekundomokat. És vannak a meglepetések, amikor két kilowattra bukkansz.
Folyamatosak a kísérletek, ehhez kell a kiváló infrastruktúra, az impresszív próbapad. Lényegében új motorral kezdünk" - idézte Andy Cowellt, a Mercedes motorfőnökét az Autosport.
A napokban az Auto, Motor und Sport írt a Forma-1-es motorok teljesítményéről, az újság úgy tudja,
Cowell ezt nem ismerte el, de azt igen, hogy 2020-ig, amikor a jelenlegi motorokról szinte biztosan más formulára vált az F1, átlépik az 1000 lóerőt.
Ami nem jó hír az ellenfeleknek, ugyanis ők eléggé le vannak maradva, kivétel persze a Ferrarit.
de a télen kívánt 40 lóerős fejlődés azért merésznek tűnik.
A Renault az AMuS szerint 907-nél, a Honda 860-nál jár. A franciáktól elismerték, folyamatos kockázatok árán tudták a topteljesítményt kihozni a motorjukból, így kihívásnak ígérkezik nekik 2018 is. A japánok 860-as teljesítménye semmi, innen elméletileg évekbe telik, míg versenyképessé válnak.
Az F1-tesztszezon február 26-án indul, akkor hallhatjuk először az idei motorokat a pályán, Barcelonában.