Bár csak néhány módosításnak tűnik, de ez gyökeresen megváltoztathatja a pálya karakterisztikáját. Mivel a pályát egy olyan korban tervezték, amikor az autók tömege ~25%-kal, szélességük ~20%-kal kisebb volt. Ideje volt hát a részben utcai pályát frissíteni. Pár kanyar megszüntetésével és kanyarív-szélesítéssel a pálya sebességét jelentősen megnövelték. A pályán így a hosszabb egyenesekben nagyobb sebességet fognak elérni az autók, ami egy teljesen más beállítást igényel. Hiába csak néhány változtatás történt a pályán, a mérnököknek új beállításokat kell találniuk a pályára, és nemcsak az új autót kell tovább térképezni, de a módosult pályakarakterisztikát is ki kell ismerni. Persze maradtak a pályának változatlan részei, de mivel a nagyobb sebesség miatt alacsonyabb leszorítóerejű csomagra lesz szükség, így az autó máshogy fog viselkedni az ismert kanyarokban is, és másmilyen lesz a fogyasztás, gumikopás is. A gumikopás amiatt is más lesz, mert az aszfaltot lecserélték, amivel az utcai pálya egyenetlenségeit kisimították, de érdességen is növeltek, amivel nagyobb gumikopást, izgalmasabb taktikázást ígérnek.