Red Bull nagyon hasonló megoldást alakított ki a mint a testvércsapata az oldalburkolaton. Az Alpha Taurinál már a szezon eleje óta jelen lévő polc forma arra hivatott, hogy a glóriáról lejövő légáramlatokat tovább vezesse valamint elszeparálja a motor környékéről érkező forró levegőt és a szabad légáramlatból érkező hideg levegőt. Ezzel a megoldással elérhető hogy a szárnyvég lap megfelelő részére érkezzen nagy energiájú légáramlat.
A Mercedes sok alkatrészt fejlesztett a brit versenyre: első futómű és azok légterelői, padlólemez, hátsó szárny. A lengőkarok és tolórúd vázhoz csatlakozási pontjaival lefelé terelik a levegőt, be a tükör tartó elem és hátrébb lévő légterelő elem felé. Az új útra irányított légáramlat segít még több levegőt a padló alá irányítani, amivel plusz leszorító erőt nyernek.
A padlólemez tekintetében elindultak azon az úton, amelyen a többi csapat már régóta menetel: sokkal agresszívabb turbulencia generátor elemet helyeztek el a padlólemez első részének szélén, amivel az első szekciót is jobban munkára tudják bírni és nem lesz annyira diffúzor orientált a leszorítóerő az autó alatt. Ezzel még a delfinezésen is javíthat a csapat.
Bármennyire is száraz időt jósoltak mára az időjárás előrejelzések, Silverstone-ban lóg az eső lába, és mint tudjuk esőben igazán felkavarhatja az erőviszonyokat, egy időben és jól megválasztott kiállással szinte bárki az élmezőnyben találhatja magát.
Az F1 hivatalos gumiszállítója száraz körülmények között két kiállást tart a leggyorsabbnak. Habár az időjárás előrejelzések száraz rajtot vetítenek előre, Silverstone-ban viszont szinte nulla százalék az esély rá, hogy több órán keresztül nem zúdul csapadék a pályára.
Which strategy will provide the quickest route to the 🏁? 🔮#F1 #BritishGP #Fit4F1 #Formula1 #Pirelli #Pirelli150 @F1 pic.twitter.com/zkvCmvC6SZ
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) July 3, 2022
Red Bull nagyon hasonló megoldást alakított ki a mint a testvércsapata az oldalburkolaton. Az Alpha Taurinál már a szezon eleje óta jelen lévő polc forma arra hivatott, hogy a glóriáról lejövő légáramlatokat tovább vezesse valamint elszeparálja a motor környékéről érkező forró levegőt és a szabad légáramlatból érkező hideg levegőt. Ezzel a megoldással elérhető hogy a szárnyvég lap megfelelő részére érkezzen nagy energiájú légáramlat.
A Mercedes sok alkatrészt fejlesztett a brit versenyre: első futómű és azok légterelői, padlólemez, hátsó szárny. A lengőkarok és tolórúd vázhoz csatlakozási pontjaival lefelé terelik a levegőt, be a tükör tartó elem és hátrébb lévő légterelő elem felé. Az új útra irányított légáramlat segít még több levegőt a padló alá irányítani, amivel plusz leszorító erőt nyernek.
A padlólemez tekintetében elindultak azon az úton, amelyen a többi csapat már régóta menetel: sokkal agresszívabb turbulencia generátor elemet helyeztek el a padlólemez első részének szélén, amivel az első szekciót is jobban munkára tudják bírni és nem lesz annyira diffúzor orientált a leszorítóerő az autó alatt. Ezzel még a delfinezésen is javíthat a csapat.
A négyszeres F1-es világbajnok ma ünnepli 35. születésnapját. Az Aston Martin pilótája ennek apropóján egy igazán nagy kincset, Nigel Mansell 1992-es futamgyőztes Williamsét vihette versenypályára a brit közönség előtt.
Let's all wave at the birthday boy... 👋#BritishGP #F1 pic.twitter.com/rnoCWhRrmy
— Formula 1 (@F1) July 3, 2022
A Brit Nagydíj 1950 óta megszakítás nélkül szerepel az F1-es versenynaptárban, a szezon legkultikusabb helyszíne. A brittek megőrülnek az autósportért, százezres számban vonultak fel a hétvégére, hogy hazai versenyzőiknek szurkoljanak.
Lewis and Lando! 😂
— Formula 1 (@F1) July 3, 2022
Both Brits are enjoying their home atmosphere! 🎉#BritishGP #F1 pic.twitter.com/kJZOzi1sjc
A Ferrari spanyolja élete első pole pozícióját kaparintotta meg az esős időmérőn. Sainz mögül Max Verstappen és Charles Leclerc rajtol majd.
Here's how they line up at Silverstone 👀#BritishGP #F1 pic.twitter.com/dKWLnrME3w
— Formula 1 (@F1) July 2, 2022
Hamarosan elrajtol a 2022-es Brit Nagydíj a klasszikus silverstone-i aszfaltcsíkon! Ha tehetik, tartsanak velünk!